راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک استرالیایی Bendingo Bank همکاری با اپل‌پی را آغاز کرد

بانک استرالیایی بندیگو (Bendigo Bank) به‌تازگی پشتیبانی‌اش از سرویس اپل‌پی در این کشور را اعلام کرد. به‌دنبال این پشتیبانی دارندگان حساب این بانک در استرالیا می‌توانند از این پس با استفاده از کارت‌های مسترکارت بندیگو بانک، از سرویس اپل‌پی استفاده کنند.

افرادی که از طریق مسترکارت این بانک از اپل‌پی استفاده می‌کنند، می‌توانند همچنان از جوایز و مزایایی که کارت‌های اعتباری و نقدی مسترکارت برایشان فراهم می‌کنند، بهره‌مند شوند.

پس از اعلام همکاری با اپل‌پی مشتریان مسترکارت بانک بندیگو می‌توانند از طریق آیفون، اپل واچ یا آی‌پد، پرداخت‌های غیرتماسی انجام دهند و این به‌معنای کیف پول سبکتر، تراکنش‌های سریع‌تر و انجام پرداخت‌های امن‌تر است.

این اعلام همکاری علاوه‌بر ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مشتریان، از جهات دیگری هم جالب است؛ چراکه بندیگو بانک جزو یکی از بانک‌هایی بود که ماه مارس امسال درگیری‌هایی با کمیته رقابت و مصرف‌کننده استرالیا داشت تا بتواند مجوز لازم برای دسترسی به اپل‌پی و دیگر فناوری‌های غیرتماسی NFC روی محصولات آیفون را به دست آورد.

حدود یک سال پیش بود که بندیگو بانک وارد همکاری با اندرویدپی شد و حدود دو ماه پیش هم با سامسونگ‌پی اعلام همکاری و مشارکت کرد. این اقدامات بندیگو بانک را جزو معدودترین بانک‌های استرالیا قرار می‌دهد که هر سه گزینه اصلی کیف پول دیجیتال را در دسترس مشتریانش قرار داده است.

منبع: MacRumors و Finder

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.