راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اولین دستگاه pc-pos بانک مسکن در هتل تهران نصب شد

شرایط دستگاه pc-pos اعلام شد. به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، نیکوفر صفری، رئیس اداره کل خدمات نوین بانک مسکن با اشاره به ویژگی‌ها و مزایای این دستگاه اظهار داشت: «دستگاه pc-pos درواقع ترکیب POS فروشگاهی است که با سیستم صندوق فروشگاه، از طریق یک رابط نرم‌افزاری مرتبط شده است. به‌منظور راه‌اندازی این امکان لازم است هماهنگی فنی بین تیم پشتیبان سیستم صندوق یا حسابداری واحد تجاری و نمایندگی psp توسط پذیرنده برقرار شود. در یک فروشگاه مجهز به امکان pc-pos پس از ثبت خرید مشتری در سیستم و صدور فاکتور، قیمت قابل پرداخت مستقیماً بر روی pos نمایش داده شده و مشتری نسبت به کشیدن کارت و پرداخت اقدام می‌کند.

اولین ویژگی آن از نظر مشتری عدم نیاز به ورود مبلغ هنگام خرید است که باعث بالا رفتن دقت و کاهش خطا است. تجمیع کلیه مبالغ خرید چه به‌صورت نقدی و چه پرداخت از طریق کارت ویژگی دیگر pc-pos است. مزایای استفاده از این دستگاه به دیگر دستگاه‌های pos، عدم نیاز به ورود دستی مبلغ در پایانه، محاسبه قیمت به‌صورت دقیق توسط pc، بالا رفتن دقت و سرعت در محاسبه و پرداخت وجه خرید، ارتباط کلیه فاکتورها با پرداختن‌های مربوطه (ممکن است قسمتی از یک فاکتور به‌صورت نقدی و مابقی آن در قالب چند پرداخت با کارت انجام شود)، تجمیع صندوق پرداخت نقدی و خرید از طریق کارت بانکی است.»

اولین دستگاه pc-pos در سطح استان تهران با پیگیری هدفمند کارکنان بانک مسکن در شعبه دکتر فاطمی، اداره کل خدمات نوین و شرکت فناوری اطلاعات ناواکو در هتل تهران نصب شد. پیش‌بینی می‌شود استفاده از این دستگاه در دیگر شعب تهران و شعب شهرستان پس از بازاریابی مدیریت‌های شعب بانک مسکن در سراسر کشور انجام می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.