راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ارتباط فردا جایزه شرکت فناوری اطلاعات تحول‌آفرین را دریافت کرد

شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، در پنجمین «همایش مدیران فناوری اطلاعات» که با حمایت نهاد ریاست جمهوری، وزارت کشور، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایراندک) برگزار می‌شود، موفق به کسب «جایزه شرکت فناوری اطلاعات تحول‌آفرین» شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، این جایزه پس از ارزیابی‌های انجام شده میان شرکت‌های بزرگ (بالاتر از 150 نفر) به این شرکت اهدا شد. ارزیابی صورت گرفته به‌گونه‌ای بود که شرکت‌های متقاضی، امتیازهایی در حوزه اهداف و استراتژی سالیانه و 5 ساله، توسعه محصولات و افزایش مشتریان، توسعه سرمایه انسانی و عملکرد مالی کسب می‌کردند که شرکت ارتباط فردا توانست با کسب بالاترین امتیاز، جایزه «شرکت فناوری اطلاعات تحول‌آفرین» را کسب کند.

شرکت ارتباط فردا با تبیین استراتژی‌ها و به‌کارگیری مدل OKR(مدلی که در شرکت‌هایی نظیر Google و LInkedin و … بکار گرفته می‌شود) با مشخص ساختن اهداف سالیانه و پایش دقیق عملکرد به‌منظور دستیابی به این اهداف، توانسته است روند صعودی خود را به صورت سالانه ادامه دهد. همچنین در این همایش محصول فینوتک به‌عنوان محصول برگزیده فناوری اطلاعات برتر (فاب) انتخاب شد. این جایزه به دلیل ارائه نوآوری و ابتکار در حوزه کاربردی فناوری اطلاعات که با رعایت استانداردهای امنیتی لازم منجر به طراحی و توسعه خدمات و محصولات نوآورانه می‌شود، به شرکت ارتباط فردا اهدا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.