راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پنجره واحد سرمایه‌گذاری خوزستان توسط فناپ‌ سافت کلید خورد

مراسم آغاز پروژه «پنجره واحد سرمایه‌گذاری استان خوزستان» هفته گذشته با حضور استاندار، جمع کثیری از مدیران و مقامات ارشد این استان و مدیران فناپ سافت، در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فناپ، در این مراسم که با حضور انبوهی از خبرنگاران همراه بود، سید علی بحرینی مقدم، معاون امور اقتصادی استانداری، آماری از سیمای کلی اقتصاد خوزستان ارائه کرد. سپس خسروانی، عملکرد طراحی و اجرای پنجره واحد سرمایه‌گذاری را گزارش داد.

در ادامه حمیدرضا آموزگار، معاون پلتفرم و نرم‌افزار شرکت فناپ، ساختار پروژه پنجره واحد سرمایه‌گذاری را تشریح و اعلام کرد: «از تمام توان فنی فناپ سافت در این پروژه استفاده خواهیم کرد.»

محمد سعیدی، رئیس توسعه کسب‌وکار فناپ سافت نیز با نمایش شمایی اولیه از پنجره واحد سرمایه‌گذاری، امنیت، پایداری، مقیاس‌پذیری، توسعه‌پذیری و یکپارچگی را به‌عنوان مهم‌ترین ویژگی‌های نامشهود این سیستم برشمرد.

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان نیز در این جلسه ضمن تشکر از کلیه عوامل، این پروژه را کاری زیرساختی در حوزه سرمایه‌گذاری قلمداد کرد و افزود: «باید با اصلاح روند و حذف موانع دست و پاگیر، موجبات سرمایه‌گذاری در استان، بیش‌ازپیش فراهم شود تا علاوه بر افزایش تولید ناخالص ملی، اشتغال مناسب‌تری در استان ایجاد شود و شرایط کار، تلاش و امید نیز افزایش یابد.»

شریعتی با تاکید بر چابکی و پرهیز از کم‌تحرکی بدنه دستگاه‌های اجرایی، از همه مسئولین استان خواست، شخصی را به‌عنوان مسئول سرمایه‌گذاری در دستگاه اجرایی خود معرفی کنند تا نماینده آن دستگاه در مباحث سرمایه‌گذاری، از صدور مجوز گرفته تا سایر امور باشد.

او در پایان از تمام دستگاه‌های اجرایی استان دعوت کرد تا با همکاری هر چه‌بهتر و بیشتر خود و همچنین با روان‌سازی مسیر سرمایه‌گذاران، شرایط را برای سرمایه‌گذاری مهیاتر کرده و در نتیجه موجبات شکوفایی ظرفیت‌های بالای استان خوزستان را فراهم آورند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.