خبر

چهارمین سمینار مرکز تماس «نسل آینده مراکز ارتباط» ۷ دی برگزار می‌شود

نوشته شده توسط اتاق خبر راه پرداخت

مرکز ارتباط در همه سازمان‌ها چه کوچک و چه بزرگ همواره به‌عنوان یک ابزار کارآمد و مهم، در خط مقدم پاسخگویی به انتظارات در حال تغییر سازمان و مشتریان آن قرار دارد و به‌صورت پل ارتباطی بین سازمان و مشتریانش، شکل‌دهنده چهره سازمان است. از سویی سرعت بالای رشد تکنولوژی و مهم‌تر، تغییر شیوه زندگی مشتریان نشان از آن دارد که به‌زودی تغییرات بنیادینی در مراکز تماس رخ خواهد داد که این تغییرات قطعاً منجر به ایجاد تحول در ماهیت و حتی ظاهر و عملکرد این مراکز خواهد شد.

با توجه به افزایش تعداد مراکز تماس در جوامع امروزی و روی آوردن بسیاری از سازمان‌ها به متمرکز کردن خدمات و پشتیبانی مشتریان و پس از برگزاری سه دوره سمینار سراسری در این حوزه، چهارمین سمینار «نسل آینده مراکز ارتباط» در روز پنجشنبه، ۷ دی‌ماه ۱۳۹۶ در پارک علم و فناوری پردیس از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۷ برگزار می‌شود.

در این سمینار یک‌روزه تصویری بنیادین از مراکز تماس، بحث کلان داده‌ها و رایانش ابری داده‌های حجیم ارائه می‌شود و به موضوعاتی نظیر تحولات ایجاد شده در ارائه خدمات به مشتریان، چگونگی حرکت از مرکز هزینه به مرکز فرصت، چگونگی حرکت از سلف‌سرویس به سلفی سرویس و معرفی سوپر کارشناسان آینده پرداخته خواهد شد.

ثبت‌نام از طریق شماره تماس ۸۹۳۱۳۱۱۴ یا مراجعه به سایت iccs24.com امکان‌پذیر است.

درباره نویسنده

اتاق خبر راه پرداخت

در اتاق خبر راه پرداخت ما همه خبر‌های قابل انتشار مربوط به صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک ایران را در راه پرداخت منتشر می‌کنیم. ما در راه پرداخت تلاش می‌کنیم بیش و پیش از خبررسانی، تحلیل ارائه کنیم. اما مخاطبان ما می‌توانند از طریق اتاق خبر در جریان مهم‌ترین رویدادها و روندها هم قرار بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

/* ]]> */