راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بیت‌کوین رسما 9 هزار دلاری شد

بیت‌کوین مرز 9 هزار دلار را هم رد کرد. با اینکه برخی‌ها احتمال می‌دانند که این ارز دوباره با کاهش قیمت مواجه شود اما همچنان دارد با قدرت پیش می‌رود. زمانی که بیت‌کوین حول‌وحوش هفت هزار دلار بود، کاهش قیمت پر سروصدایی داشت اما می‌بینیم که بیشتر و بیشتر به مرز 10 هزار دلاری می‌رسد.

مثل اینکه روز «جمعه سیاه» فقط صرف خرید تلویزیون و دیگر وسایل برقی نشد و افراد هزینه‌هایی هم برای خرید این ارز رمزنگاری‌شده کردند. با افزایش حجم بازار، قیمت بیت‌کوین هم شروع به افزایش کرد و امروز به سکوی 9 هزار دلاری رفت.

با اینکه خیلی از متخصصین حوزه مالی، بیت‌کوین را چیزی بیشتر از یک حباب نمی‌دانستند اما چیزی که در حال حاضر مشخص و واضح است این است که بازار هیچ نشانی از این حباب بودن ندارد و تقریبا می‌شود این معنی را برداشت کرد که درحال حاضر هیچ تغییر عمده و ناگهانی رخ نخواهد داد.

رکورد بعدی که همه انتظارش را دارند احتمالا نرخ 10 هزار دلاری است که البته خیلی دور از ذهن هم نیست؛ همین حالا هم بیت‌کوین و بیت‌کوین کش روی هم رفته قیمتشان مرز 10 هزار دلار را هم رد کرده است.

حتی تحلیلگرانی مانند تام لی هستند که قیمت این ارز را تا مرز 1400 دلار هم پیش‌بینی کرده‌اند. در زمان نگارش این خبر بیت‌کوین با قیمت 9064 دلار مبادله می‌شود.

منبع: The COINTELEGRAPH

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.