راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ورود رمز یک‌بار مصرف در انتقال وجه بالای 3 میلیون تومان در بانک پاسارگاد الزامی می‌شود

به‌منظور افزایش امنیت در انتقال وجه بالای 30 میلیون ریال در روز از طریق بانکداری مجازی بانک پاسارگاد، از تاریخ 4 آذرماه، ورود کد عامل دوم (رمز یک‌بارمصرف) الزامی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، از تاریخ1396، مشتریان این بانک می‌توانند با واردکردن کد عامل دوم (رمز یک‌بار مصرف ارسال شده به تلفن همراه) هنگام انتقال وجه در بانکداری مجازی بانک پاسارگاد، مبالغ بالای 30 میلیون ریال را با اطمینان خاطر بیشتر انتقال دهند.

مشتریان می‌توانند از طریق نرم‌افزار پرداخت همراه، USSD  و همچنین پیام کوتاه، کد عامل دوم را دریافت کنند. در روش دریافت کد از طریق نرم‌افزار پرداخت همراه، مشتریان پس از نصب و فعال‌سازی برنامه پرداخت همراه از طریق سایت بانک پاسارگاد، می‌توانند با کلیک بر روی دکمه «رمز یک‌بارمصرف» رمز دوم مربوطه را دریافت کنند. در روش USSD، مشتریان می‌توانند با شماره‌گیری کد #1*1*720* از روی تلفن همراه خود، این کد را دریافت کنند. همچنین در روش پیام کوتاه، مشتریان با کلیک بر روی دکمه «ارسال کد»، کد عامل دوم را دریافت می‌کنند. در تمامی این موارد، شماره موبایل مشتری می‌بایست با شماره موبایل ثبت شده در شعبه بانک مطابقت داشته باشد.

همچنین مشتریان می‌توانند با مراجعه به شعبه‌های بانک پاسارگاد، سقف مورد نظر برای انتقال وجه را از 30 میلیون ریال به مبالغ دلخواه خود تغییر دهند.

مشتریان می‌توانند از طریق تماس با مرکز اطلاع‌رسانی بانک پاسارگاد به شماره 82890 و یا مراجعه به سیستم بازخورد در سایت بانک به نشانی www.bpi.ir نظرات، پیشنهادها و سؤالات خود را مطرح کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.