راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت ارتباط فردا در ۳ عنوان شغلی استخدام می‌کند

شرکت تجارت الکترونیک ارتباط فردا با تفکر چابک در حوزه خدمات پرداخت الکترونیکی، نرم‌افزارهای پولی و مالی، خدمات فین‌تک و سوپرمارکت‌های مالی فعالیت می‌کند. این شرکت در سه عنوان شغلی «کارشناس توسعه پروژه باشگاه مشتریان»، «گرافیست و نویسنده محتوا» و «کارشناس پشتیبانی فینوتک» دعوت به همکاری می‌کند. شرایط و وظایف هر یک از حوزه‌های شغلی به شرح زیر است:

عنوان شغلی

وظایف اصلی

شرایط احراز

موارد مزیتی
کارشناس توسعه پروژه باشگاه مشتریان
  • طراحی و توسعه برنامه وفاداری مشتریان در باشگاه مشتریان بر اساس روند رفتاری مشتریان و استراتژی‌های جاری بانک
  • کنترل و پیگیری عملیات اجرایی طرح‌های باشگاه مشتریان
  • تهیه گانت چارت و برنامه‌ریزی زمانی برنامه‌های اجرایی و گزارش‌های دوره‌ای از برنامه‌های پیاده‌سازی شده در باشگاه مشتریان
  • کنترل و بازبینی فرآیندهای جاری، ثبت فرآیندهای جدید
  • کارشناس یا کارشناسی ارشد مهندسی صنایع
  • توانایی حل مشکل و مدیریت در شرایط پیچیده
  • قابلیت اولویت‌بندی پروژه‌ها و اجرای وظایف متعدد برای دستیابی به اهداف بهره‌وری و کسب‌وکار
  • توانا در نامه‌نگاری‌های اداری توانمند در بازاریابی مبتنی بر محتوا
  • آشنا به انجام بنچمارک و مطالعات بازار
  • توانمند در بررسی تحلیل داده و نتیجه‌گیری توانایی کار با برنامه‌های Word, Excel, Powerpoint
  • آشنایی با مفاهیم پایه‌ای در فرآیندنویسی
  • مشتاق در حوزه توسعه فردی و آموزش
  • توانمند در خلاقیت و نوآوری
  • دارای روحیه رهبری به‌منظور به‌کارگیری افراد تیم
  • داشتن روابط مؤثر برای برقراری ارتباط با افراد مختلف در بخش‌های پروژه
  • توانایی کار در محیطی رقابتی
گرافیست و نویسنده محتوا
  • طراحی گرافیکی
  • تولید محتوای متناسب با نیاز واحد (نوشتن محتوا)
  • تهیه بروشور و راهنمای استفاده از سرویس‌های ارائه‌شده فینوتک
  • با افزایش حجم کار در آینده نردیک، نقش هماهنگ‌کننده نیز به وظایف فرد اضافه می‌شود
  • آشنا به مفاهیم زیبایی‌شناسی، رنگ و طراحی
  • مسلط به نرم‌افزارهای طراحی گرافیکی
  • توان نگارش بالا
  • سابقه کاری مرتبط و مفید
  • آشنا به مفاهیم و استانداردهای UX
  • خلاق، متعهد به زمان‌بندی‌های تعیین‌شده، توان یادگیری بالا و دارای روحیه کار تیمی
  • ارسال نمونه کار بعد از هماهنگی اولیه الزامی است

کارشناس پشتیبانی فینوتک
  • پیگیری درخواست‌های مشتریان فعلی که اغلب کسب‌وکارها هستند و شناسایی نیازهای آنها
  • انجام پیگیری‌های لازم برای پیشبرد امور مشتریان جدید
  • توانایی درک صحیح و هوشیاری و قدرت تحلیل بالا از نیازهای مشتریان به‌منظور تعریف و استخراج پروژه‌‌های جدید و ارائه سرویس‌های نوآورانه
  • انتقال درست مشکلات مشتریان به مجموعه در راستای ارتقای محصولات فعلی
  • طراحی و پیاده‌سازی مستندات و راهنماهای مورد نیاز کسب‌وکارها برای سهولت در استفاده از سرویس‌های فینوتک
  • رصدکردن تراکنش‌ها، صورتحساب‌ها و حصول اطمینان از کارایی و اثربخشی سرویس‌های ارائه‌شده به کسب‌وکارها
  • دانش فنی در حوزه IT
  • حداقل ۳ سال سابقه کاری در حوزه‌های مشابه و مرتبط
  • کنجکاو، چالش‌پذیر و دارای روحیه حل مسئله در پروژه‌های جدید
  • نتیجه‌گرا و مستقل در پیاده‌سازی ایده‌های جدید
  • پیگیر و صبور در تعامل با مشتریان

واجدین شرایط می‌توانند جهت ارسال رزومه خود به بات تلگرام شرکت ارتباط فردا به آدرس join_efarda_bot@ مراجعه کنند.

1 دیدگاه
  1. مهدی مطوریان می‌گوید

    با سلام.من جوان ۲۱ سال ساکن خوزستان ک مادر وپدر پیری دارم وخرج انهابا من هست .من استعداد قوی وهوش بسار خوبی دارم استعدادم فنی وکاری هست از شما خواهش میکنم منو استخدام کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.