راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان خرید بیمه‌نامه شخص ثالث با اپلیکیشن آپ فراهم شد

با اپلیکیشن آپ می‌توان در هر ساعت از شبانه‌روز و حتی روزهای تعطیل بیمه‌نامه شخص ثالث خریداری و آن‌ را در سراسر کشور به‌صورت رایگان دریافت کرد. خرید به گزارش روابط عمومی شرکت آسان پرداخت پرشین، بیمه‌نامه شخص ثالث با استفاده از اپلیکیشن آپ برای اولین بار است که در صنعت بیمه کشور فراهم شده و کاربران می‌توانند با نصب و استفاده از اپلیکیشن آپ روی گوشی تلفن همراه هوشمند خود، بدون مراجعه حضوری به شعب یا نمایندگی‌های بیمه، با حفظ تخفیف‌های قبلی اقدام به خرید بیمه‌نامه شخص ثالث کنند و بیمه‌نامه خود را در محل دلخواه تحویل بگیرند. این سرویس در حال در اپلیکیشن آپ ارائه شده است که این اپلیکیشن در آینده نزدیک میزبان خدمات متنوع دیگری مانند خرید بلیت هواپیما و خدمات خودرو خواهد بود که به طیف گسترده کاربران آپ ارائه خواهد شد.

آنچه در ادامه می‌خوانید راهنمای جامع و کامل تهیه، خرید و دریافت آنلاین بیمه‌نامه شخص ثالث از طریق اپلیکیشن آپ است.

 

راهنمای خرید بیمه‌نامه شخص ثالث در اپلیکیشن آپ

کاربران باید به این نکته توجه داشته باشند که تنها زمانی می‌توان اقدام به خرید بیمه‌نامه شخص ثالث خودرو کرد که یک ماه از اعتبار بیمه‌نامه باقی مانده باشد.

1-پس از ورود به اپلیکیشن آپ گزینه بیمه و سپس بیمه‌نامه شخص ثالث را انتخاب کنید.

2- سپس وارد صفحه موافقت‌نامه خرید بیمه می‌شوید و بعد از مطالعه، آن را تأیید کنید.

3-در ادامه مشخصات خودرو که شامل شماره پلاک، نوع خودرو، نوع استفاده و سال ساخت را وارد و مرحله بعد را انتخاب کنید.

4-در مرحله بعد اطلاعات آخرین بیمه‌نامه خود را شامل تاریخ انقضا و تعداد کوپن‌های بیمه‌نامه خود را (و درصورتی‌که تعداد کوپن‌های شما کامل باشد باید تعداد سال و درصد تخفیف درج شده در آخرین بیمه‌نامه) نیز وارد کنید.

5-اطلاعات خریدار بیمه (بیمه‌گذار) را که شامل کد ملی و تاریخ تولد است را وارد و گزینه استعلام را انتخاب کنید.

6- در این مرحله خلاصه اطلاعات بیمه خریداری شده نمایش داده می‌شود. این اطلاعات را با دقت مطالعه و پس از تائید وارد مرحله بعد می‌شوید.

7-سپس آدرس و مشخصات تحویل‌گیرنده بیمه‌نامه را وارد کنید.

8- تصویر کامل آخرین بیمه‌نامه و کارت خودرو را آپلود کنید. سپس گزینه تأیید و پرداخت را انتخاب و با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود مبلغ بیمه‌نامه را پرداخت کنید.

9-پس از پرداخت مبلغ، بیمه‌نامه بلافاصله صادر و در زمان و آدرس اعلام شده به‌صورت رایگان برای شما ارسال خواهد شد.

علاوه بر امکان خرید بیمه‌نامه شخص ثالث، با اپلیکیشن آپ می‌توان انواع بیمه مانند؛ بیمه مسافری خارج از کشور، بیمه آتش‌سوزی مسکونی، بیمه آتش‌سوزی طرح اصناف، بیمه حوادث انفرادی و بیمه حوادث سفر داخل کشور را نیز تهیه و خریداری کرد. گفتنی است اپلیکیشن آپ با بیش از 8 میلیون کاربر، یکه‌تاز پرداخت موبایلی کشور است و روزانه میلیون‌ها کاربر از خدمات رایگان پرداخت موبایلی آپ شامل کارت به کارت، خرید شارژ، خرید بسته‌های اینترنت، پرداخت قبض‌های خدماتی، نیکوکاری، خرید بیمه، خرید بلیت قطار، خرید سیم‌کارت آپتل و … بهره می‌برند.

4 دیدگاه
  1. سعید می‌گوید

    من وقتی میرم داخل برنامه اپ میگه شناسه بیمه خود را وارد کنید یعنی چی شناسه بیمه کجا نوشته شده است

    1. مسعود می‌گوید

      من هم هر چی عدد روی بیمه بود زدم هیچ کدومو قبول نمی کنه

  2. حسن می‌گوید

    من ۱۵ روز بیمه نامه را خریدم چرا بیمه نامه ارسال نشده است

  3. سعید می‌گوید

    برید نمایندگی های بیمه خیالتون راحت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.