راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کنفرانس هکرهای برگزیده‌ ایران (آفسک) با حمایت شرکت اندیشه نگار پارس برگزار می‌شود

دومین کنفرانس تخصصی تکنیک‌های مدرن نفوذ و امنیت سایبری آفسک پنج‌شنبه دوم آذرماه با حمایت شرکت اندیشه نگار پارس و در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این کنفرانس، اطلاع رسانی مشکلات و رخدادهای نوین امنیتی در تمامی بسترهای سایبر است تا متخصصان و علاقه‌مندان را با افق خطرات پیش رو آشنا سازد.

نخستین دوره از این کنفرانس که آبان ماه سال گذشته در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار شد، دستاوردهایی را دربرداشت از جمله: بهره‌گیری از ارائه‌های نو در زمینه‌های نفوذ و امنیت سایبری، تجربه آشنایی با برگزیدگان هنر نفوذ و امنیت در ایران، هم‌نشینی با کارکشته‌ها و فعالان هنر نفوذ و امنیت و متخصصین در مراکز مختلف.

دستاوردهای فوق موجب شد تا سلسله کنفرانس‌های آفسک در دومین سال متوالی با هدف توسعه فرهنگ امنیت و الگوی چالش‌محور تکنیک‌های مدرن نفوذ سایبری و به منظور تبادل جدیدترین دستاوردهای علمی و تجارب کاربردی در این زمینه ادامه پیدا کند. امنیت سامانه‌های کنترل صنعتی، حملات نوین سایبری، چالش‌های امنیت در هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و یادگیری ماشین، موضوعاتی هستند که در این کنفرانس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

این دوره با ریاست افتخاری دکتر حمیدرضا عصمتی، برگزار خواهد شد. رییس کنفرانس، دکتر رضا ابراهیم‌پو است و دبیران کنفرانس نیز دکتر حسن اصغریان و مهندس مجتبی امیرآبادی هستند. دبیر کمیته علمی دکتر وجید بهزادان است و دکتر احسان پازوکی و مهندس امیر رسولی، دبیران اجرایی دومین کنفرانس هکرهای برگزیده ایران (آفسک) هستند.

شرکت اندیشه نگار پارس، گروه شرکت‌های ژی، دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و گروه پژوهشی آفسک نیز اجرای این گردهمایی را برعهده دارند.

سخنرانان این کنفرانس، امیر رسولی، پایه‌گذار گروه تحقیقاتی آفسک، محمد جرجندی، مشاور آفسک و محقق دانشگاه جورج میسن امریکا، وحید بهزادان، عضو آفسک و محقق دانشگاه کانزاس امریکا، شهریار جلایری، محقق سابق ارشد پروژهHoneynet، پویا دارابی، عضو آفسک و مشاور برگزیده‌ شرکت Facebook، علی رزمجو، عضو آفسک و سرپرست واحد ایران بنیادOWASP، محمدرضا ضمیری،عضو آفسک و کارشناس مرکز CERT بانک مرکزی، محمدرضا اسپرغم، عضو آفسک و یکی از مدیران ارشد بنیادOWASP، حسین لاجوردی، عضو آفسک و مشاور امنیت زیرساخت، سپهر حداد، طراح و مشاور ارشد امنیت پلتفرم‌های موبایلی و فرهاد ساسانی، محقق و مشاور امنیت زیرساخت‌های ارتباطی هستند.

این کنفرانس که با جلسات پرسش و پاسخ همراه است از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود و تا 18 عصر ادامه دارد. سایت conf.srttu.edu/fa نیز برای ثبت‌نام از علاقه‌مندان در نظر گرفته‌شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.