راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کیفیت بالای مشارکت‌کنندگان و استقبال نامطلوب مراجعه‌کنندگان از یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از 21 آبان ماه در مصلی تهران آغاز به کار کرده است. این نمایشگاه با حضور  271 شرکت و استارت‌آپ فعال در حوزه دیجیتال درحال برگزاری است. و مراسم اختتامیه نیز فردا 26 آبان ماه ساعت 14 برگزار می‌شود.

کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی با موضوعاتی از قبیل مدیریت رسانه، بلاک‌چین و سرویس‌های آن، حریم خصوصی در فضای مجازی، تحولات دیجیتال، بازی‌های تلفن همراه و … از جمله برنامه‌های محوری این نمایشگاه بود.

شاید بتوان گفت آنچه تمام شرکت‌کنندگان حاضر در این نشست بر آن مهر تایید می‌زدند، استقبال نامطلوب از نمایشگاه، به نسبت سال‌های گذشته بود. برخی زمان نامناسب برگزاری را علت آن می‌دانستند و برخی دیگر تبلیغات نامناسب را. به هر شکل این نمایشگاه نتوانسته بود رضایت خاطر فعالین این عرصه را آن‌طور که باید و شاید و در قیاس با سال‌های گذشته برآورده کند.

شرکت فناوری اطلاعات «پارمیس» از جمله مشارکت کنندگان در این نمایشگاه بود. رونمایی از نسخه یازدهم پارمیس پلاس و معرفی آن، از جمله اقداماتی بود که در خلال برگزاری نمایشگاه، توسط این شرکت انجام شد. در این نسخه فروشگاهی جدید، ماژول‌هایی از جمله تالار پذیرایی و صندوق‌های فروشگاهی برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای قابل دسترس است.

پیام‌رسان «بله» که اولین حضور جدی نمایشگاهی خود را تجربه می‌کند، با ایده برگزاری یک جشنواره به معرفی این نرم‌افزار پرداخته است. این جشنواره تا دی‌ماه جاری ادامه دارد و کسانی که این نرم‌افزار را نصب، یا به دوستان خود معرفی کنند و کد نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال را تا روز اختتامیه وارد کنند، امتیاز به‌دست می‌آورند. به برندگان این جشنواره به قید قرعه، هر هفته یک گوشی iPhone8  و دو ساعت هوشمند، اهدا می‌شود. به بیشترین امتیازات هر ماه نیز پنج تبلت Sureface Pro تعلق می‌گیرد و جایزه ویژه پایان هر ماه یک دستگاه خودرو در نظر گرفته شده است.

هم‌چنین مطابق با پیش‌بینی‌های انجام گرفته تا دو هفته آینده، سه ماژول دیگر به پیام رسان «بله» افزوده می‌شود. پرداخت عوارض خروج از کشور، استعلام قبض موبایل و پرداخت آن، هم‌چنین پرداخت قبض جریمه خودرو از جمله این امکانات است. همچنین از اپلیکیشن «بام» نیز میتوان به عنوان دیگر مشارکت کننده در این نمایشگاه نام برد.

از دیگر مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه، پیام‌رسان «سروش» است که دومین سال حضور خود را تجربه می‌کند. مجریان این پیام‌رسان معتقد بودند امسال حضور برترین برندهای این حوزه به افزایش کیفیت نمایشگاه منجر شده بود اما بازدید عمومی آن‌طور که انتظار می‌رفت، نبود.

این پیام‌رسان با هدف افزودن امکانات جدید، یک نظرسنجی را با اهدای جوایز نفیس برای کاربران خود در نظر گرفته بود. از جمله این امکانات، بازی آنلاین، سرویس پرداختی، تماس تصویری و خرید بلیط قطار و هواپیما است، که تماس تصویری بیشترین نظرات را به‌سوی خود جلب کرده بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.