راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فستیوال فین‌تک سنگاپور با کنفرانس‌ها، کارگاه‌ها و جوایز ویژه فین‌تک‌ها شروع شد

فستیوال فین‌تک سنگاپور از امروز 13 نوامبر (22 آبان) شروع شده و تا 17 نوامبر (26 آبان) ادامه خواهد داشت. امسال دومین دوره‌ای است که این رویداد در سنگاپور برگزار می‌شود و امسال هم میزبان بیش از 25 هزار شرکت‌کننده از بیش از 100 کشور دنیا است.

این رویداد شامل کنفرانس‌ها، گفتگوها و صحبت‌های مختصصین و حرفه‌ای‌های فین‌تک در دنیا، کارگاه نوآوری، جایزه استارت‌آپ‌ها، ورک‌شاپ‌ها و چندین رویداد شبکه مختلف است.

یکی از بخش‌های جدید رویداد امسال «Deal Day» است که فرصتی به استارت‌آپ‌های فین‌تک سنگاپوری می‌دهد تا بتوانند به سرمایه‌های مختلفی از جانب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دسترسی داشته باشند.

بیش از 160 پیشرو از بانک‌های مرکزی، سازمان‌های نظارتی، مؤسسات مالی، شرکت‌های سرمایه‌گذاری و شرکت‌های فین‌تکی در این رویداد حضور دارند و در کنفرانس‌های آن صحبت خواهند کرد.

از دیگر بخش‌های جذاب رویداد هم Global Fintech Hackcelerator است که روز پنجشنبه 25 آبان برگزار می‌شود. این بخش از برنامه قرار است که 20 راه‌حل فین‌تکی آماده برای ورود به بازار را معرفی و ارائه خواهد کرد.

کنفرانس‌ها

از دوشنبه تا جمعه قرار است که برنامه‌ها و سخنرانی‌های جذابی برای شرکت‌کنندگان و مخاطبان این رویداد در نظر گرفته شده است. موضوعاتی مانند «چگونگی اطمینان از نوآوری‌های مالی»، «عبور از موانع فین‌تک»، «چالش‌های سیاسی امنیت سایبری برای سال 2025 و بعد از آن»، «امنیت سایبری در عصر فین‌تک و کسب‌وکارهای دیجیتال»، «امنیت API»، «پرداخت‌های جایگزین»، «استفاده بهینه از قدرت دفاتر کل»، «KYC برای عصر دیجیتال»، «اینشورتک» و غیره خواهد بود.

بخش جایزه فین‌تک هم که روز پنجشنبه برگزار می‌شود، شامل جوایز MAS Fintech Awards و ABS Global Fintech Awards است که راهکارهای فناورانه نوآوری‌های مالی را که توسط شرکت‌های فین‌تکی پیاده‌سازی و اجرا شده‌اند شناسایی می‌کند.

یک میلیون دلار سنگاپور برای جایزه بخش MAS و 150 هزار دلار سنگاپور هم برای بخش ABS در نظر گرفته شده است.

روز آخر رویداد یعنی روز جمعه هم کارگاهی در دو بخش صبح و بعدازظهر با حضور متخصصین این صنعت برگزارمی‌شود. 6 کارگاه در نوبت صبح و با موضوعات سفر مشتری، ربات‌ها و قانون‌گذاری، پرداخت الکترونیک و داده و انتقال سرویس‌های مالی تشکیل می‌شود و نوبت عصر هم به موضوعاتی مانند امنیت، ICO، قانون‌گذاری زنجیره بلوک، مسائل قانونی شرکت‌های فین‌تک، فناوری SAAS و غیره اختصاص خواهد داشت.

شرکت‌هایی مانند دیلویت، مسترکارت، ویزا، یونیون‌پی، آی‌بی‌ام، اینتل و پی‌پل هم از حامیان این رویداد هستند.

منبع: FIntechfestival

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.