راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک یاب هوشمند، امکان جدید حسابداری شخصی پارمیس همراه

با اینکه امروزه اغلب اپلیکیشن‌های مالی موبایل برای اهداف گوناگونی طراحی شده‌اند و عملیات بانکی را نیز برای کاربران به سادگی ممکن می‌کنند و عمده نیاز کاربران را برای اینگونه عملیات برآورده می‌کنند؛ اما لاجرم گاهی به دلایلی گذر همه ما به شعب بانک می افتد و اینجاست که دغدغه یافتن نزدیک‌ترین شعبه بانک مورد نظر نمود پیدا می‌کند.

امروزه اغلب افراد سعی می‌کنند تا حد ممکن تمامی امور خود را به گوشی تلفن همراهشان بسپارند تا از این طریق با خیال راحت بتوانند به سایر امورات زندگی رسیدگی کنند و خیالشان از بابت امور مهم بانکی، حسابداری، پرداخت و بسیاری از مسائل این‌چنینی که نیازمند حساسیت و دقت بالایی است آسوده باشد. خوشبختانه هریک از اپلیکیشن های فین‌تکی در این زمینه حرف‌هایی برای گفتن دارند و امکاناتی به کاربرانشان عرضه می‌کنند تا کاربران از این طریق مدیریت بهتری روی جوانب مختلف زندگی مالی خود داشته باشند.

یکی از کامل‌ترین اپلیکیشن‌ها در حوزه مدیریت امور مالی و حسابداری شخصی، اپلیکیشن رایگان پارمیس همراه است که توسط شرکت پارمیس، با هدف رفع نیاز حسابداری شخصی کاربران و اعم افراد جامعه و همچنین فرهنگ‌سازی برای مدیریت اقتصادی در خانواده‌ها طراحی شده است.

دامنه امکاناتی که این اپلیکیشن به کاربران ارائه می‌دهد بسیار گسترده است و همگی این امکانات در کنار یکدیگر اپلیکیشنی کامل و جامع بر مبنای اصول حسابداری را برای حسابداری شخصی و خانوادگی شکل داده است که پتانسیل پیوستن به سرویس‌های بزرگتری چون خدمات API بانکی و … را کاملاً داراست و می‌تواند به عنوان اپلیکیشنی کامل، استاندارد، پر طرفدار و با طراحی زیبا هم به عنوان حسابدار شخصی مورد استفاده قرار گیرد و هم بتواند از طریق ادغام با خدمات بانکی، راحتی خدمات پرداخت را نیز برای کاربران میسر کند و جامعه کاربران اپلیکیشن را نیز به استفاده از خدمات بانک‌های تحت پوشش برنامه ترغیب کند.

پارمیس همراه در نسخه جدید اندروید امکان جدیدی را به کاربران عرضه می‌کند که افزوده شدن این امکان به برنامه‌ای موبایلی برای حسابداری شخصی، نشان‌دهنده تمایل پارمیس برای همکاری با شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات بانکی و پرداخت است تا از این طریق ضمن جلب رضایت جامعه کاربران فعلی پارمیس با بیش از 200000 کاربر فعال در مارکت‌های مختلف بتواند منافعی همچون افزایش میزان مشتریان هوشمند به بانک‌ها را نیز تضمین کند.

قابلیت بانک‌یاب به کاربران کمک می‌کند که به سرعت نزدیک‌ترین شعبه هر بانکی را بیابند. این قابلیت از طریق GPS گوشی موقعیت فعلی شما را شناسایی می‌کند و نزدیک‌ترین شعبات بانکی که نامش را جستجو کرده باشید به شما نمایش می‌دهد. این سرویس دقیقاً زمانی به کار می‌رود که کاربران نیاز مبرم به مراجعه مستقیم و حضوری به بانک داشته باشند. لذا از این طریق می‌توان اطمینان حاصل کرد که تعامل مشتریان و کاربران با بانک‌ها همواره حفظ می‌شود.

از دیگر امکاناتی که پارمیس همراه به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدیریت و ثبت هزینه و درآمدها
  • بودجه‌بندی
  • مدیریت وام و اقساط
  • مدیریت چک با قابلیت هشدار
  • مدیریت حساب‌های بانک، صندوق و…
  • شناسایی خودکار پیامک بانکی (نسخه اندروید)
  • گزارشات مانده حساب، صورت حساب، خلاصه گزارش و …
  • گزارش هزینه و درآمد اعضای منزل، پروژه‌ها و رویدادها
  • چک لیست ثبت و مدیریت فعالیت‌های روزانه با قابلیت هشدار
  • و ده‌ها امکان کاربردی دیگر

برای دانلود یا آپدیت نسخه اندرویدی اپلیکیشن رایگان حسابداری شخصی پارمیس همراه اینجا و برای دانلود نسخه iOS اینجا را کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.