راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گردهمایی بزرگ یلدای کارآفرینان استارت‌آپی سال ۹۶ برگزار می‌شود

هفته‌نامه شنبه / یلدای کارآفرینان استارت‌آپی رویدادی است که هرسال به مناسبت شب یلدا برگزار می‌شود. سال قبل با حضور فعالان اکوسیستم استارت‌آپی ایران در کتابخانه ملی ایران برگزار شد.

در سال ۹۵ در پنل سعید محمدی مدیرعامل دیجی کالا، شهرام شاهکار مدیرعامل اسنپ، محمدجواد شکوری مقدم مدیرعامل اپارات، علیرضا صادقیان مدیرعامل نت برگ و نازنین دانشور مدیرعامل تخفیفان با مدیریت میلاد صابری مدیرعامل دلینو حضور داشتند.

در پنل سرمایه‌گذاری هم سعید رحمانی مدیرعامل سرآوا، شهاب جوانمردی مدیرعامل فناپ، رضا زرنوخی رئیس انجمن وی سی ایران و علی فیاض بخش مدیر سابق حرکت اول با مدیریت شهرام شریف روزنامه‌نگار حوزه تکنولوژی شرکت کرده بودند.

در پنل سوم که به مدیریت رضا کلانتری نژاد مدیرعامل شتاب‌دهنده شزان برگزار شد. محسن ملایری مدیرعامل آواتک، ناصر غانم زاده مدیر سابق فینووا، حمزه قطبی نژاد مدیرعامل نوتک، احمدرضا مسرور مدیرعامل دیموند و محمد امینی صمیمی مدیرعامل شفق حضور داشتند. مدیریت برنامه و اجرا هم با اکبر هاشمی مدیرمسئول هفته‌نامه شنبه بود.

امسال هم مانند سال گذشته خانواده اکوسیستم استارت‌آپی ایران گردهم می‌آیند تا از بیم‌ها و امیدهایشان برای سال ۹۷ بگویند. از مشکلاتی که پشت سر بود و از موانعی که باید گذر کنیم و از آینده پیش روی اکوسیستم استارت‌آپی ایران در یلدای ۹۶ علاوه‌بر حضور بخش قابل‌توجهی از میهمانان که به‌عنوان پنلیست حضور داشتند. امسال تعداد بیشتری از مدیران و فعالان زیست‌بوم استارت‌آپی به این جمع اضافه خواهند شد و صحبت خواهند کرد.

همچنین علاوه‌بر تغییراتی در اجرا و موضوعات برای اولین بار از دو تندیس رونمایی خواهد شد. «تندیس اسب تک شاخ» و «تندیس یلدا» این تندیس‌ها به استارت‌آپ‌های موفق و توسعه‌دهندگان اکوسیستم کارآفرینی و استارت‌آپی اهدا خواهد شد.

با توجه به حضور بیش از ۸۰۰ نفر از مدیران استارت‌آپ‌ها، سرمایه‌گذاران، مدیران وی سی‌ها، شتاب‌دهنده‌ها، فضاهای اشتراکی و همچنین مدیران نهادهای مالی، بانک‌ها، سازمان‌ها دولتی و خصوصی و مقامات کشوری و از همه مهم‌تر فعالان استارت‌آپی عزیز که بدنه اصلی اکوسیستم استارت‌آپی ایران هستند. سعی شده زمان بیشتری برای گپ و گفت و ردوبدل کردن شماره تماس و شروعی برای آغاز همکاری‌ها فراهم شود. برای همین برای همه کسانی که علاقه‌مند هستند، غرفه‌هایی تدارک دیده شده است تا بتوانند خودشان و کسب‌وکارشان را معرفی کنند. بخاطر نمایشگاه تایم‌هایی برای گپ و گفت در نظر گرفته شده است که فرصت مناسبی برای یافتن کسانی است که افراد دنبال آنها هستند.

ریز مراسم بعد از مشخص شدن سخنرانان و پنلیست‌ها اعلام خواهد شد؛ اما به‌صورت کلی نمایشگاه از ساعت ۱۲ شروع می‌شود و در ساعت ۲ همایش به‌صورت رسمی آغاز به کار می‌کند. در میانه برنامه تایم استراحت و بازدید از نمایشگاه و گپ و گفت است و ساعت ۸ شب بعد از پایان برنامه‌ها در کنار غرفه‌ها براساس سنت ایرانی مراسم انار خوری و آجیل شب یلدا به راه است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.