راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اضافه شدن قابلیت پیام‌رسانی به سرویس Paytm

قابلیت پیام‌رسانی هم به Paytm اضافه شد و کاربران آن می‌توانند علاوه‌بر ارسال پول، برای یکدیگر فیلم و عکس هم بفرستند.

چند وقت پیش بود که واتس‌اپ اعلام کرد می‌خواهد برای مشتریانش سرویس پرداخت فردبه‌فرد خودش را راه‌اندازی کند. با اینکه تا زمان راه‌اندازی این سرویس چند ماهی زمان مانده، اما همین موضوع تلنگری برای دیگر شرکت‌ها شد.

ببینید: قابلیت جدید پرداختی واتس‌اپ در هند، تهدیدی برای بازیگران صنعت پرداخت دیجیتال این کشور

در کشور هند اپلیکیشن واتس‌اپ قرار بود مسئولیت ارسال پیام‌ها را بر عهده داشته باشد و سرویس Paytm هم مسئولیت ارسال پول را. اما از آنجایی که برای حفظ برتری آن هم در بازاری که روزبه‌روز بازیگران جدید با ویژگی‌های جدیدتری به آن اضافه می‌شوند، باید جنگید، به همین خاطر هر روز شاهد اضافه شدن امکانات و قابلیت‌های کاربردی به سرویس‌های مورد استفاده مردم هستیم.

دیگر فقط تک‌بعدی بودن یک سرویس کفاف نمی‌دهد و به همین دلیل هم پیام‌رسان‌ها، سرویس‌های پرداخت را به خودشان اضافه می‌کنند و سرویس‌های پرداختی هم قابلیت ارسال پیام را.

دیپاک ابوت معاون ارشد Paytm می‌گوید که این شرکت تصمیم گرفته تا قابلیت پیام‌رسانی را هم به سرویسش اضافه کند چراکه برای مشتری ارسال برخی اطلاعات مهم و ضروری درکنار ارسال پول، بسیار مهم است.

ابوت می‌گوید: «اگر من برای شما پولی بفرستم، می‌خواهم ازطریقی مطمئن شوم که آن پول به دست شما رسیده است برای همین یا با شما تماس می‌گیرم و یا از یک اپلیکیشن پیام‌رسان دیگر برای مطمئن شدن استفاده می‌کنم.»

Paytm در ابتدا فقط برای حل یک مشکل ساده در هند راه‌اندازی شد و آن هم پرداخت قبض تلفن همراه بود. اما با حذف اسکناس‌های درشت در کشور، استفاده از این سرویس هم افزایش یافت.

Paytm که توسط علی‌بابا چینی و شرکت سافت بنک ژاپنی حمایت می‌شود، به‌عنوان یک روش ساده، قابل دسترس و همراه برای انجام پرداخت، خدمات خودش را به‌طور گسترده‌ای در مکان‌های مختلف گسترش داد.

اپلیکیشن واتس‌اپ هم که 200 میلیون کاربر فعال در هند و 1.3 میلیارد کاربر در سراسر دنیا دارد، اخیرا اعلام کرده که می‌خواهد امکان انجام پرداخت‌های فردبه‌فرد را به سرویسش اضافه کند.

منبع: PYMNTS

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.