راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ایران کیش 2400 جایگاه سوخت CNG را تأمین می‌کند

دستگاه پرداخت الکترونیکی CNG ایران کیش در هفتمین همایش و نمایشگاه خودروهای دوگانه‌سوز اقیانوسیه و آسیا (آنگوا) که هر دوسال یک‌بار برگزار می‌شود به نمایش درآمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت کارت اعتباری ایران کیش، آنگوا دارای ۶۵ عضو از ۱۸ کشور دنیاست و چین، کره جنوبی، مالزی، تایلند، فیلیپین و هند کشورهای برگزارکننده همایش در سال‌های گذشته بوده‌اند؛ امسال ایران برای نخستین بار میزبان این همایش است.

همایشی با حضور 56 شرکت خارجی و داخلی که تأمین‌کننده تجهیزات سیان جی و اقلام مرتبط با آن هستند، دستاوردهای عرصه سیان جی و توانایی‌هایشان را به نمایش می‌گذارند و دراین میان ایران کیش تنها شرکتی است که با نمایش دستگاه‌های پرداخت cng دراین همایش و نمایشگاه حضور دارد.

 نصب 10 جایگاه دیگر

از همین رو از حسین قاسمی مدیر پروژه سیان جی ایران کیش پیرامون حضور ایران کیش در این نمایشگاه پرسیدیم، او با بیان اینکه پرداخت الکترونیکی در هیچ‌یک از جایگاه‌های سیان جی چه درداخل کشور و چه در خارج از کشور (آسیا و اقیانوسیه) انجام نمی‌شود می‌گوید: «این محصول برای نخستین بار در کشور و منطقه توسط ایران کیش راه‌اندازی و اجرایی شد.»

قاسمی با بیان اینکه از تمام استان‌های ایران برای این محصول تقاضا شده است گفت: «به دلیل اینکه تجهیزات «سیان جی» با فشار 220 بار کار می‌کند ساخت چنین دستگاهی ایمنی و شرایط خاص خودش را دارد، برای پرداخت الکترونیکی جایگاه‌های سوخت، ساخت یک کیوسک با تجهیزات و استانداردهای مرتبط با نصب سیان جی لازم داشتیم، این کار در ایران کیش صورت گرفت، ایران کیش استاندارهای لازمه را اخذ، یک جایگاه را به‌عنوان سمپل نصب و اجرایی کرد و در حال نصب 10 جایگاه دیگر نیز در کشور است.»

او با بیان اینکه راه‌اندازی 4 جایگاه سوخت در مشهد و 6 جایگاه سوخت دیگر در تهران به‌زودی عملیاتی می‌شود اظهارداشت: «ایران کیش به همراه بانک تجارت متولی نصب 2400 کیوسک پرداخت الکترونیکی در جایگاه‌های سوخت کشور است.»

قاسمی می‌گوید: «شرکت پخش فراورده‌های نفتی در ایران 38 منطقه دارد. این 38 منطقه اداره و نظارت جایگاه‌ها را بر عهده دارند ازهمین رو بیشتر بازدیدکننده‌های محصول ایران کیش در نمایشگاه آنگوا نیز مدیران بخش سیان جی یا کارکنان مناطق مختلف هستند.»

 

حل یک معضل قدیمی

مدیر پروژه سیان جی ایران کیش تأکید می‌کند: «عدم رند شدن عدد میزان سوخت‌گیری، یک معضل در دستگاه‌های سیان جی است. درحالی‌که در سوخت‌گیری بنزین تنظیم اینکه شما آن عدد را رند و سوخت‌گیری کنید با خودتان است؛ اما در سیان جی به دلایل ایمنی و… نازل توسط اپراتور نصب و پایان سوخت‌گیری قطع می‌شود، کمبود پول خرد باعث شده همواره در دادوستدها بین اپراتور و صاحب خودرو یک نارضایتی به وجود بیاید، دستگاه‌های «سیان جی» ایران کیش این معضل را حل کرده است. شرکت پخش نیز به‌شدت ازاین موضوع استقبال می‌کند تا هرچه سریع‌تر این دستگاه‌ها در سطح کشور نصب شود.»

هفتمین نمایشگاه و همایش آنگوا از نهم تا یازدهم آبان ماه در ایران و در نمایشگاه بین‌المللی برج میلاد برگزار شد. همایشی که به‌طور مشترک چهار نهاد اتحادیه گاز طبیعی فشرده شده (سی‌ان‌جی) ایران، اتحادیه تولیدکنندگان تجهیزات سی‌ان‌جی ایران، اتحادیه سوخت‌های جایگزین و انجمن سوخت‌های جایگزین مسئولیت اداره آن را بر عهده داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.