راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک سامان در نمایشگاه اکسپو 2017 ایران حضور پیدا کرد

گروه مالی سامان در دومین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران به معرفی خدمات مالی خود می‌پردازد. به گزارش روابط عمومی بانک سامان، در این نمایشگاه که از دیروز نهم آبان‌ماه به مدت چهار روز برگزار می‌شود، مدیران ارشد بانک سامان با حضور در غرفه اختصاصی بانک در سالن 4، پذیرای بازدیدکنندگان و پاسخگوی پرسش‌های فعالان صادراتی کشورمان و هیئت‌های تجاری خارجی خواهند بود.

بانک سامان در سال‌های اخیر نقش مهمی در حمایت مالی بخش صادرات کشورمان ایفا و خدمات گسترده‌ای در زمینه تجارت و صادرات به مشتریان بانک ارائه کرده است.

بانک سامان با فراهم کردن پیش‌زمینه‌ها و بسترهای لازم توانسته است نسبت به گسترش روابط کارگزاری با بانک‌ها در کشورهای مختلف اقدام کند تا تجار و بازرگانان کشورمان و سایر کشورهای جهان به سهولت فعالیت‌های تجاری خود را انجام دهند.

تعداد کارگزاران خارجی بانک سامان در حال حاضر به بیش از 300 بانک در 67 کشور جهان ازجمله ایتالیا، بلژیک، ترکیه، سوئیس، فرانسه، اسپانیا، چین، هند، ژاپن و جمهوری چک رسیده است که با بهره‌گیری از این شبکه گسترده، امکان گشایش اعتبار اسنادی، صدور ضمانت‌های ارزی، انجام بروات اسنادی و حواله‌جات ارزی فراهم است.

گفتنی است، دومین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران تا 12 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب تهران برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.