راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پورسعید: ارائه خدمت در فضای مجازی، از ضروریات بانکداری دیجیتال است

عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین با اشاره به فعالیت این بانک در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، ارائه خدمت به مشتریان بر پایه شبکه‌های اجتماعی را از ضروریات بانکداری دیجیتال دانست.

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، عبدالمجید پورسعید مدیرعامل با اشاره به فضای جدید بانکداری گفت: «امروز مشتریان در شبکه‌های اجتماعی حضور دارند و زمان زیادی از وقت خود را در این فضا سپری می‌کنند و در آن اقدام به خرید و دریافت خدمت می‌کنند، بنابراین با توجه به چرخه اقدامات اقتصادی که در شبکه‌های اجتماعی صورت می‌گیرد، حضور بانک‌ها را اجتناب‌ناپذیر می‌کند.»

او شبکه‌های اجتماعی را یک فرصت برای بانک‌ها دانست و اظهار داشت: «اگر فرآیند ارائه خدمات در شبکه‌های اجتماعی از طریق بانک مرکزی و متولیان امور مشخص و در اختیار بانک‌ها قرار گیرد، نقش بسیار مؤثری در ارائه خدمات و کاهش رفت‌وآمد شهری و هزینه مشتریان خواهد داشت.»

او در پایان با اشاره به رویکرد بانک‌های دنیا در ارائه خدمات در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی عنوان کرد: «خدمت در محلی باید ارائه شود که مشتری حضور دارد و امروز این محل فضای مجازی است.»

در حال حاضر بانک ایران زمین بیش از ۳۰ سرویس عمومی و اختصاصی را از طریق ربات تلگرامی خود به کاربران ارائه می‌کند و کارشناسان این بانک موفق شده‌اند ۱۰ سرویس بانکی را نیز آماده کنند که منتظر ارائه مجوزهای لازم از سوی بانک مرکزی در این زمینه هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.