راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همکاری ایران و ژاپن در درزمینه کسب‌وکارهای نوپا افزایش پیدا می‌کند

در پی نشست مشترک میان ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی، با یک شرکت ژاپنی، نحوه انتقال و همکاری دوجانبه در زمینه مسائل فنی و انتقال دانش بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در جلسه برگزارشده بین ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی فناوری رئیس‌جمهور و هلدینگ فناوری اطلاعات Yamato Transport Co” Ltd”، راهکارهای همکاری دوجانبه درزمینه توسعه کسب‌وکارها و فرصت‌های سرمایه گزاری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات جدید بررسی شد تا زمینه همکاری و تعامل میان دو کشور گسترش یابد.

در این جلسه با جمع‌بندی نحوه همکاری با شرکت Yamato Transport Co. Ltd، ژاپن مقرر شد تا ضمن بررسی نحوه انتقال دانش و همکاری دوجانبه درزمینه مسائل فنی به بسترسازی و ایجاد فضای مناسب به‌منظور فعالیت شرکت ژاپنی در ایران پرداخته شود تا بتوانند تجربه‌ها و دانش خود را در زمینه افزایش فعالیت کارآفرینی، کسب‌وکارهای نوپا (استارت‌آپ‌ها) و به خصوصاً انتقال دانش و تکنولوژی‌های نوین تسهیل شود.

شرکت یاماتو در سال 1919 تأسیس شد و عملیات خود را در ژاپن به‌عنوان یک شرکت حمل‌ونقل کوتاه‌مدت آغاز کرد و هم‌اکنون به سالگی 100 خود نزدیک می‌شود، در حدود 000،200 کارمند و امکانات تجاری خود در سراسر جهان به بیش از 7،000 واحد افزایش داده است.

این شرکت بزرگ‌ترین خدمات تحویل درب تا درب (door-to-door delivery service) در بازار کشور ژاپن است که فعالیت آن درزمینهٔ انتقال بسته‌های پستی است. همچنین تجارت آن بر پایه مدل بنگاه به بنگاه یا تجارت به تجارت (Business-to-Business) است. شرکت YAMATO کل زنجیره تأمین و راه‌حل‌های لجستیکی را با حداکثر رساندن سرعت حمل‌ونقل و درعین‌حال حفظ کیفیت بالای سرویس آن‌ها، فراهم می‌کند.

امروز، شرکت یاماتو حمل‌ونقل و جابجایی‌های چالش‌برانگیزی را در سراسر جهان مدیریت می‌کند. Yamato  با نوآوری TA-Q-BIN و سرمایه‌گذاری بر دیگر راه‌حل‌های پیشرفته در زمینه عرضه زنجیره‌ای که بر رشد و توسعهٔ شهرنشینی و نیز در جهت برتر بودن خدمات و نوآوری انجام می‌دهد که می‌توان به خرید آنلاین، سفارش از طریق گوشی‌های هوشمند، ارائه روش‌های نوین حمل‌ونقل متناسب با زمان، دما مبدأ و مقصد، همراه با رعایت درست در زمان‌بندی در تحویل کالاها و خدمات اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.