راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درباره علی مینایی معاون فناوری یویوولت بیشتر بدانید

ماهنامه عصر تراکنش / علی مینایی مردادماه امسال به «یویو ولت» پیوست تا به‌عنوان معاون فناوری این کیف پول پرداخت همراه فعالیت کند. یویو ولت ادعا می‌کند سریع‌ترین کیف پول همراه در حال رشد اروپاست. کار کردن با اپلیکیشن یویو ولت در کنار سرعت بالایش برای فروشندگان راحت است و از طرف دیگر با مدیریت سیستم وفاداری و با توجه به رفتار مشتریان در خریدهای قبلی پیشنهادهایی را به آن‌ها در زمان تخفیف و در مورد برندهای موردعلاقه‌شان می‌دهد.

یویو ولت چهار ساله قصد دارد در بازارهای جدید ورود کند و به همین دلیل در حال جذب نیروهای جدید و باتجربه است و وظیفه مینایی نیز بررسی و رسیدگی به وضعیت تیم‌های مهندسی و تمرین‌ها و فرایندهای پشتیبانی است. مینایی که در دانشگاه «علم و صنعت» ایران مهندسی نرم‌افزار خوانده است، بیش از ۱۵ سال تجربه کار در مهندسی فناوری دارد و پیش از یویو ولت رئیس بخش مهندسی شرکت ارائه‌دهنده وام «وُنگا» بود.

مینایی ۵ سال از عمر کاری‌اش را در «پی‌پل» و در نقش‌های مختلف گذراند که آخرینش ریاست بخش مهندسی یکپارچه این شرکت بود. او در پی‌پل فعالیت‌های تحقیقات و توسعه انجام می‌داد و موفق شد چندین اختراع به نام خود ثبت کند که یکی از آن‌های Paypal Here UK است، یک راهکار پرداخت همراه. طراحی این راهکار به این صورت است که می‌تواند انواع مختلف کارت‌های نقدی، اعتباری و غیرتماسی را پذیرش کند و پرداخت از طریق وسایل هوشمند نیز از ویژگی‌های آن است.

1 دیدگاه
  1. احسان بنی‌هاشم می‌گوید

    علی در ایران هم جایگاه فنی بالایی داشت (تقریبا تمام برنامه‌نویسان با سابقه ایرانی که در پروژه‌های ملی کار کرده‌اند روزی با ایشان همکار و هم‌تیم بودند) و از زمانی که کارش را در انگلیس شروع کرد همیشه به دنبال حل مسائل فنی با تفکرات خلاقانه خود بود. تا جایی که به قول خودش علت تغییر شغل خود از «پی‌پل» به محیط جدید «ونگاه» و بعد «یویو ولت» دور شدن از مسائل فنی به دلیل موقعیت مدیریتی‌ش در پی‌پل بود.
    افتخار بنده این بوده و هست که به جز همکار بودن با ایشان از منظر یک دوست هم ترقی گام به گام مهندس مینایی را از نزدیک می‌بینم.
    آرزوی موفقیت‌ها و پیشرفت‌های بیشتر برای علی مینایی عزیز دارم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.