راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

GSS تنها شرکت ایرانی حاضر در CeBIT 2012 آلمان بود

مضمون اصلی در CEBIT امسال مدیریت و جلب اعتماد بود.

Ernst Raue، عضو هیأت مدیره ستاد برگزاری نمایشگاه در یک کنفرانس مطبوعاتی در هانوفر در روز جمعه ۲۴ فوریه اعلام کرد: اعتماد کاربران یک پیش شرط کلیدی برای رشد در صنعت دیجیتال است که برخی چالش‌ها را برای ارائه‌دهندگان خدمات ICT و فروشندگان آنلاین در پی دارد و باعث می‌شود شرکت‌های درگیر در این حوزه بیش از پیش به درک اهمیت ایجاد اعتماد و امنیت توجه نموده و آن را در صدر اولویت‌ها در برنامه‌های اجرایی خود قرار دهند.

او در ادامه گفت: افزایش تحرک پذیری، محدوده جهانی و رسیدن به راه‌کارهای امروز ICT و جهش ناگهانی در سرویس‌های رایانش ابری، بیش از ابزار صرفاً فنی، برای تضمین امنیت بایستی مد نظر قرار گیرد. مسائل سازمانی و حقوقی نیز برای موازنه معادله‌های امنیتی ضروری هستند همچنین با شبکه‌های اجتماعی در حال رشد، هنوز جای بحث برای چگونگی توانمندسازی و الهام بخشی به کاربران برای استفاده از رسانه‌های آنلاین عاقلانه و بدون خط وجود دارد.

بیش از 4 هزار و دویست شرکت و سازمان از ۷۰ کشور مختلف در نمایشگاه ۲۰۱۲ CEBIT حضور داشتند و این نمایشگاه میزبان تعداد بی‌سابقه‌ای از شرکت‌های پیشرو در عرصه وب مانند گوگل، فیس بوک، زینگ و …بود. CEBIT. مانند همیشه چهار رکن ثابت رویکرد خود؛ متشکل از CEBIT حرفه‌ای، CEBIT آزمایشگاهی، CEBITدولت و CEBIT زندگی را حفظ کرده بود.

این نمایشگاه در حالی به پایان رسید که نبود پاویون ایران در این اتفاق بزرگ صنعت دیجیتال، غبطه انگیز بود. با این وجود، در سالن‌های دیگر، شرکت‌هایی از ایران حاضر بودند. از جمله در سالن ۱۲، سالن عرضه محصولات بانکی، شرکت GSS از ایران صاحب غرفه بود. محصولات عرضه شده در این غرفه با تاکید بر افزایش امنیت و تسهیل فرآیند‌ها برای مشتریان در شعب، مورد اقبال و توجه مسئولین شبکه بانکی اروپایی و ایرانی که در نمایشگاه حاضر بودند قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.