راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خدمات زنجان کارت در نانوایی‌های این شهر ارائه می‌شود

طی جلسه‌ای با حضور علیرضا کریمی، مدیرعامل شرکت سیمرغ تجارت، جوان معبودی، مدیریت شعب استان زنجان، ایزدی، مدیرعامل شرکت غله زنجان، یزدانی معاونت اداری و پشتیبانی مدیریت امور زنجان و رؤسای اتحادیه نانوایان شهر زنجان در محل مدیریت شعب زنجان با موضوع پرداخت‌های خرد در نانوایی‌ها توسط زنجان کارت تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد.

ایزدی، مدیرعامل شرکت غله زنجان در این جلسه گفت: «در حال حاضر ۱۶۰۰ نانوایی در سطح استان وجود دارد و شهر زنجان به نوعی مرکز نانوایی‌های کل کشور محسوب می‌شود و در بسیاری از شهرهای ایران نیز نانوایی‌ها توسط زنجانی‌ها اداره می‌شود.»

کریمی، مدیرعامل شرکت سیمرغ تجارت در ادامه این جلسه ضمن معرفی و تشریح خدمات و راهکارهای پرداخت خرد این شرکت برای صنف نانوایان گفت: «استفاده از این راهکار در نانوایی‌ها چند مزیت دارد که می‌توان به بر طرف کردن مشکل پول خرد، رعایت مسائل بهداشتی ناشی از کاهش مبادلات پول فیزیکی، تسریع پرداخت در نانوایی‌ها، پرداخت عادلانه مبالغ بدون رند کردن مبلغ اشاره کرد.»

کارت شهروندی راهکار نوین و امن برای پرداخت پول خرد به‌صورت برون‌خط یا Offline است. با این کارت امکان پرداخت سریع و قابل‌اطمینان برای شهروندان فراهم می‌شود. راهکار پرداخت کارت شهروندی با استفاده از فناوری‌های نوین کارت هوشمند امکان بهره بردن از روش‌های پرداخت جدید را امکان‌پذیر می‌کند.

در خاتمه مقرر شدجهت آشنایی نانوایان و شهروندان در مرحله پایلوت 10 نانوایی معرفی‌شده از سوی سازمان غله در آبان ماه 96 مجهز به دستگاه‌های پذیرش زنجان کارت شوند.

در حال حاضر شهروندان زنجان می‌توانند از کارت شهروندی زنجان در پرداخت کرایه تاکسی، کرایه اتوبوس و پارکومتر استفاده کنند.

منبع: کانال تلگرامی سامانه‌های سیمرغ تجارت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.