راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی از اپلیکیشن احراز هویت موبایلی HID در نمایشگاه جیتکس 2017

شرکت آمریکایی HID global در نمایشگاه جیتکس امسال از اپلیکیشن جدید موبایلی‌اش به نام HID Approve رونمایی کرد. این شرکت ارائه‌دهنده راهکارهای امن تعیین هویت است و اپلیکیشن جدیدی که رونمایی کرده است، می‌تواند تلفن همراه را به یک دستگاه اعتبارسنجی یا تاییدکننده تبدیل کند که دسترسی‌های آنلاین و درخواست انجام تراکنش‌ها، مانند انجام تراکنش‌های بانکی، را بررسی می‌کند.

اپلیکیشن HID Approve با استفاده از رمزنگاری کلید عمومی و فناوری‌های پیشرفته سعی دارد تا تجربه جدیدی را در اختیار مشتریان بانک‌ها، خرده‌فروشان و دیگر صنایع قرار دهد.

این اپلیکیشن با کمک زیرساخت احراز هویت ActiveID این شرکت فعالیت می‌کند و هربار که کاربر قصد انجام تراکنش آنلاینی داشته باشد، سیستم احراز هویت ActiveID، پیامی به موبایل فرد می‌فرستد و اجازه انجام تراکنش را از او می‌گیرد و کاربر می‌تواند آن تراکنش را تأیید را رد کند.

این اپلیکیشن روی سیستم‌های اندروید و iOS جوابگو است و استفاده از کلیدهای عمومی به‌منظور واردشدن به سیستم بانکداری آنلاین، راه‌حل بهتری نسبت به استفاده از مکانیزم‌های سنتی مانند سخت‌افزار OTP است.

مدیر بخش فروش اروپا، خاورمیانه و آفریقای شرکت HID درباره این اپلیکیشن گفت: «HID Approve می‌تواند در تراکنش‌های امن دیجیتالی تغییروتحولاتی ایجاد کند و با کاهش میزان تقلب و افزایش آرامش خاطری که برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌کند، به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا تراکنش‌های مالی‌شان در بستر امن‌تری انجام دهند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.