راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حمایت رسمی بانک ملی از اپلیکیشن بله

بانک ملی ایران امروز با قرار دادن بنر اپلیکیشن پیام‌رسان «بله» در صفحه اول وب‌سایت خود، حمایت رسمی خود از این اپلیکیشن را اعلام کرد.

اپلیکیشن پیام‌رسان «بله» با حمایت شرکت داده‌ورزی سداد که یکی از شرکت‌های بزرگ فناوری اطلاعات بانکی دولتی ایران است از اواسط سال 95 به بازار ارائه شده است. این اپلیکیشن که تا پیش‌ازاین به‌طور غیررسمی منسوب به بانک ملی بود، ازاین‌پس به‌طور رسمی منسوب به بانک ملی شده است.

اپلیکیشن بله در حال حاضر بیش از 50 هزار دانلود در کافه بازار و حدود 50 هزار دانلود در گوگل‌پلی دارد و با توجه به ادعای شرکت داده‌ورزی سداد، این پیام‌رسان در حال حاضر 250 هزار دانلود و 50 هزار کاربر فعال دارد و تاکنون حدود 13 هزار کانال و 12 هزار گروه در این اپلیکیشن شکل گرفته است.

ماهنامه عصر تراکنش در هر شماره، به معرفی چهار چهره مهم در صنعت فناوری اطلاعات بانکی و پرداخت می‌پردازد و در شماره سوم خود در شهریورماه 96، یکی از این چهار چهره، فرامرز خالقی مدیرعامل شرکت داده‌ورزی سداد بود.

در قسمتی از معرفی فرامرز خالقی نوشته شده است: «او این روزها در بانک ملی و داده‌ورزی سداد تمام‌قد پشت پیام‌رسان بله ایستاده و تا این نرم‌افزار پیام‌رسان را همه‌گیر نکند، دست از تلاش بر نمی‌دارد. او این روزها می‌خواهد کاری را جلو ببرد که اگر بشود اتفاق بزرگی خواهد بود و در فضای فناوری‌های پرداخت ایران تحول مهمی ایجاد خواهد کرد. با توجه به روحیه پیگیری که خالقی دارد احتمالاً در ماه‌های آینده خبرهای بیشتری درباره پیام‌رسان بله بشنویم.» بنابراین خالی از لطف نیست که بگوییم حمایت رسمی بانک ملی ایران از اپلیکیشن بله حاصل تلاش‌ها و روحیه مبارزی است که فرامرز خالقی داراست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.