راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارت‌های یونیون‌پی توسط 20 میلیون فروشنده در خارج از چین پذیرش می‌شود

بیش از 21 میلیون فروشنده و 1.5 میلیون دستگاه خودپرداز خارج از کشور چین کارت‌های یونیون‌پی را پذیرش می‌کنند. درواقع برای جذب مشتریان و توریست‌های چینی بیشتر، فروشندگان دیگر کشورها، پذیرش کارت‌های یونیون‌پی را به‌عنوان راه‌حلی مناسب انتخاب کردند.

به‌تازگی هم دو گروه از بزرگ‌ترین هتل‌های اروپا به نام Louvre Hotels و Accor Hotels هم به جمع پذیرندگان یونیون‌پی اضافه شدند. در متروهای مسکو و سنت پترزبورگ هم افراد می‌توانند با استفاده از کارت‌های یونیون‌پی بلیت تهیه کنند.

در حال حاضر کارت‌های یونیون‌پی در 162 کشور و منطقه در دنیا ازجمله هنگ‌کنگ، ماکائو، ژاپن، سنگاپور، مالزی، تایلند و همچنین کشورهایی در آسیای مرکزی، آفریقا و آمریکای لاتین پذیرش می‌شود.

با استفاده از کارت‌های یونیون‌پی، افراد می‌توانند با روش‌های مختلفی مانند کارت، غیرتماسی و موبایلی پرداخت‌هایشان را انجام دهند.

علاوه‌بر این بسیاری از شرکت‌های کرایه اتومبیل در ایالات متحده، امارات، تایلند و اروپا هستند که از یونیون‌پی پشتیبانی می‌کنند و حتی توریست‌ها می‌توانند در استرالیا، سنگاپور و ژاپن با استفاده از این کارت‌ها، کرایه تاکسی خودشان را پرداخت کنند.

هرچه مردم چین تمایل بیشتری به پرداخت‌های موبایلی پیدا می‌کنند فروشندگان نیز پذیرش پرداخت‌های موبایلی یونیون‌پی را بیشتر ترجیح می‌دهند. به‌تازگی سرویس موبایلی QuickPass در یونان راه‌اندازی شد که به دارندگان کارت‌های یونیون‌پی این امکان را می‌داد تا بتوانند به‌صورت Tap and go پرداختشان را انجام دهند و هیچ پین و امضایی هم برای انجام پرداخت‌های کوچک موردنیاز نیست.

سرویس QuickPass روش‌های پرداخت متفاوتی مانند NFC و کدهای QR را پشتیبانی می‌کند و حتی پرداخت NFC این سرویس در بیش از 520 هزار پایانه فروش و در بیش از 10 کشور ازجمله هنگ‌کنگ، ماکائو، تایوان، سنگاپور، مالزی، استرالیا، نیوزیلند، کانادا، روسیه و امارات پشتیبانی می‌شود.

منبع: Prnewswire

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.