راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارت‌خوان‌های پرداخت الکترونیک سامان از مرز 750 هزار دستگاه گذشت

تعداد دستگاه‌های کارت‌خوان نصب‌شده شرکت پرداخت الکترونیک سامان، در مهرماه سال جاری از مرز 750 هزار دستگاه فعال عبور کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ)، این شرکت با در اختیار داشتن 750 هزار کارت‌خوان فروشگاهی، رتبه دوم سهم از بازار تراکنش‌های این ابزار پذیرش را در اختیار دارد.

در حال حاضر سپ به ارائه خدمات پرداخت الکترونیک با استفاده از راهکارهای مبتنی بر کارت‌خوان به بیش از 15 بانک کشور می‌پردازد. این شرکت با تمرکز بر ارائه راهکارهای جامع پرداخت الکترونیک به مشتریان، تقویت شبکه ارتباطی، استفاده از برندهای معتبر سازنده کارت‌خوان و توسعه نرم‌افزاری، توانسته است در بازارهای رقابتی جایگاه ویژه‌ای را از آن خود کند و به‌روزترین و باکیفیت‌ترین خدمات پرداخت را با سرعت و امنیت بالا ارائه دهد.

کارت‌خوان‌های سپ با قابلیت اتصال به انواع سیستم‌های فروش، نرم‌افزارهای حسابداری و ترازوهای دیجیتال امکان پرداختی ساده و مطمئن را برای پذیرندگان فروشگاهی فراهم نموده است.

متقاضیان برای دریافت دستگاه‌های کارت‌خوان شرکت پرداخت الکترونیک سامان می‌توانند با مرکز ارتباط با مشتریان سپ با شماره تلفن ۸۴۰۸۰-۰۲۱ تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.