راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درباره اسماعیل احمد، مدیرعامل و بنیان‌گذار ورلد رمیت بیشتر بدانید

ماهنامه عصر تراکنش / احمِد بخش زیادی از زندگی‌اش را صرف پروژه‌های رمیتنس سازمان ملل کرده و تمرکزش بر مقابله با پول‌شویی بوده است. او کسب‌وکاری را شروع کرد که در زمینه رمیتنس و انتقال پول بین‌المللی کار می‌کند. این کسب‌وکار یکی از بزرگ‌ترین رمیتنس‌ها در دنیا است که سال ۲۰۱۰ کارش را شروع کرد.

این شرکت اکنون بیش از ۵۰۰ میلیون دلار ارزش‌گذاری شده و به مشتریانش این امکان را می‌دهد که از ۵۰ کشور دنیا به ۱۴۰ کشور دیگر پول بفرستند. رمیتنس‌های دیجیتال به دلیل کارمزد بسیار کمتری که می‌گیرند خیلی سریع جای صرافی‌های سنتی را گرفته‌اند و احمد، ورلدرمیت را یکی از بازیگران مهم آینده انتقال پول در دنیا می‌داند.

به دلیل فعالیت‌های بنیان‌گذار ورلدرمیت در این زمینه بی‌بی‌سی در متنی برای معرفی احمد چنین تیتری زد: «مردی که دنیای انتقال پول را متحول کرد».

راه‌اندازی شرکت ورلدرمیت نقطه اوج فعالیت‌های ۲۰ ساله احمد بود. این شرکت یک سرویس آنلاین است که به افراد اجازه انتقال پول به دوستان و خانواده‌شان در کشوری دیگر را می‌دهد کاری که تنها از طریق یک کامپیوتر، تلفن همراه هوشمند یا یک تبلت قابل انجام است. روشی که به دلیل سادگی و کم‌هزینه بودن جایگزین مناسبی برای روش‌های سنتی انتقال پول از طریق واسطه‌ها و پرداخت کارمزدهای هنگفت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.