راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دومین دوره همایش توسعه‌دهندگان آی‌اواس ایران 30 شهریورماه برگزار می‌شود

بعد از برگزاری اولین همایش برنامه‌نویسی آی‌اواس در کشور، دومین دوره همایش توسعه‌دهندگان آی‌اواس ایران در راه است. دومین دورهٔ این برنامه قرار است در آخرین پنجشنبه از شهریورماه از ساعت ۸ تا 19 برگزار شود و جمعی از برنامه‌نویسان و بازی‌سازان کشور گرد هم می‌آیند تا دانش خود را به اشتراک بگذارند.

ساخت نرم‌افزار برای پلتفرم موبایل به یکی از روش‌های محبوب برای عملی کردن ایده‌های خلاقانه در میان جوانان ایرانی تبدیل شده و با گسترش استفاده از تلفن همراه در کشور، اشتغال‌زایی از آن نیز رونق گرفته است. به‌خصوص در حوزهٔ گردشگری و صنعت توریسم، به سبب زبان مشترکی که دنیای صفر و یک به وجود می‌آورد، افراد و گروه‌های فعال در این حوزه می‌توانند ارتباط بهتری با مخاطبان خود برقرار کنند و با شناساندن زیبایی‌های طبیعی و تاریخی ایران به مردم دیگر کشورها، نقش مؤثری در رونق گردشگری ایفا کنند.

اگر علاقه‌مندان نمی‌دانند برنامه‌نویسی آی‌اواس را از کجا شروع کنند، با اصول طراحی اپلیکیشن آشنا نیستند، می‌خواهند نرم‌افزارهای امن‌تری بسازند و یا به دنبال روش‌هایی برای موفقیت برنامه‌هایشان در بازار ایران هستند، همایش توسعه‌دهندگان آی‌اواس ایران فرصت خوبی برای انجام این کارهاست. در دومین دورهٔ همایش توسعه‌دهندگان آی‌اواس ایران، به تمام مراحل ساخت تا عرضهٔ موفق اپلیکیشن و بازی نگاه متفاوتی شده و کارگاه‌های آموزشی و پنل‌های گفتگوی جذابی در نظر گرفته‌شده است.

افرادی که صاحب یک اپلیکیشن هستند، برایشان مسابقه‌ای جذاب در نظر گرفته شده است که در سایت رسمی همایش، نحوهٔ شرکت در آن شرح داده شده است؛ به برترین آثار شرکت‌کننده در دو بخش عمومی و گردشگری جوایز نفیسی از طرف حامیان رویداد اهدا خواهد شد.

تیم‌ها و سازندگان بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مشهور کشور، ساعاتی را همراه همایش خواهند بود تا تجربیات و روش‌هایی که باعث موفقیتشان در این بازار نوظهور شده است را شرکت‌کنندگان از زبان خودشان بشنوند. افرادی که به دنبال این هستند که هرچه سریع‌تر ایده‌های خود را عملی کنند، این رویداد یک‌روزه می‌تواند فرصتی برای شروع فعالیت حرفه‌ای‌شان به‌عنوان یک کارآفرین نوین باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این رویداد از سایت ایوند بلیت تهیه کنند و برای اطلاعات بیشتر به سایت همایش توسعه‌دهندگان آی‌اواس ایران مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.