راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان برداشت پول از دستگاه خودپرداز به‌صورت پیش‌فرض روی اپلیکیشن موبایلی Bank of America قرار گرفت

Bank of America به‌تازگی خبر از انجام به‌روزرسانی‌های جدیدی در اپلیکیشن موبایلی خود داده که در این به‌روزرسانی‌ها، قابلیت برداشت از دستگاه خود پرداز هم، البته به‌صورت پیش‌فرض، وجود دارد.

به کمک این قابلیت جدید، مشتریان می‌توانند برای برداشت پول از دستگاه خودپرداز، فقط وارد اپلیکیشن موبایلی خودشان شوند و مقدار مبلغ موردنظرشان را مشخص کنند و سپس با وارد کردن پین خود، می‌توانند عملیات برداشت پول را چندین مرحله جلوتر بیندازند.

این ویژگی جدید، اخیرا به دستگاه‌های خودپرداز غیرتماسی اضافه شده است و مشتری علاوه بر برداشت پول از دستگاه خودپرداز، می‌توانند کارهای دیگری مانند دریافت مانده حساب، انتقال پول و پرداخت با سپرده و یا کارت‌های اعتباری را نیز انجام دهند. البته امکان تغییر پین هم در اواخر ماه سپتامبر به آن اضافه خواهد شد.

همچنین این امکان برای مشتریان در نظر گرفته شده است تا بتوانند صفحه موبایل خودشان را شخصی‌سازی کنند و بخش‌هایی که بیشتر مورد استفاده‌شان است، مانند مانده حساب، ابزارهای هزینه و بودجه‌بندی، BankAmeriDeals، Zelle و غیره را روی صفحه اصلی موبایلشان قرار دهند.

علاوه بر این‌ها، Bank of America به‌روزرسانی‌هایی هم درحوزه بانکداری آنلاین خودش انجام داده که شامل بهبود تجربه پرداخت قبض و همین‌طور بازطراحی صفحه اصلی وب‌سایت است.

منبع: The Payper

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.