راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بعد از بیت‌کوین، یک بانک سوئیسی دومین ارائه‌دهنده Bitcoin Cash خواهد بود

موسسهٔ مالی سوئیسی فالکون (Falcon Private Bank) اولین موسسهٔ مالی در کشور سوئیس است که اتریوم، Bitcoin Cash و لایت‌کوین را ارائه می‌دهد.

فالکون که در زوریخ مستقر است، در یک مصاحبهٔ منتشر شده و در سرفصل خود دربارهٔ ابزارهای مرتبط با بیت‌کوین برای مشتریانش اعلام کرده بود: «این حرکت حاکی از آگاهی بالای این مجموعه و استراتژی تغییر در بازار از سوی این موسسه است.»

آرتور وایلویان (Arthur Vayloyan)، مدیر بخش محصولات و سرویس‌های جهانی فالکون عنوان کرد: «نخستین واکنش‌ها به سرویس‌های بیت‌کوین بسیار مثبت بوده و ما را تشویق کرد تا 3 ابزار جدید در حوزهٔ بلاک‌چین برای برآورده کردن نیازهای آیندهٔ مشتریانمان اضافه کنیم.»

تصمیم شرکت در ماه جولای برای همکاری با بیت کوین سوئیس، AG، برای فراهم آوردن ابزارهای مدیریتی بلاک‌جین یک جنبش بزرگ در رسانه در مورد ارزهای رمزنگاری‌شده بوجود آورد.

هم‌زمان با این کار موسسهٔ Swissquote در پیروی از Falcon اعلام کرد که در حرکتی مشابه در حوزهٔ بیت کوین، خود را به‌عنوان نخستین بانک در اروپا اعلام کرد که به‌صورت آنلاین خدمات در حوزهٔ سرمایه‌گذاری بیت‌کوین را ارائه می‌دهد.

سرویس Protonmail نیز اعلام کرده که به‌زودی پرداخت‌های اتوماتیک به‌وسیلهٔ بیت‌کوین را به سیستم ایمیل امن خود اضافه خواهد کرد، در همین حال Ambrosus نیز اعلام کرده که با مجموعه‌ای همکاری خواهد کرد تا از طریق فناوری بلاک‌چین کیفیت محصولات دارویی را رهگیری و پایش کند.

شرک Ambrosus تنها یکی از اعضای Crypto Valley Association در کشور سوئیس است، تعدادی از شرکت‌های بزرگ و قدرتمند در حوزهٔ بلاک‌چین نیز در مرکز و در شهر زوگ (Zug) مستقر هستند.

منبع: آزمایشگاه بلاک‌چین ایران / cointelegraph

ترجمه: احمدرضا سازگارن‍ژاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.