خبر

سامانه رسیدگی به شکایات کاسپین راه‌اندازی شد

نوشته شده توسط اتاق خبر راه پرداخت

موسسه اعتباری کاسپین به‌منظور پاسخگویی بهتر به شکایات مشتریان و افزایش سطح رضایتمندی آنان، سامانه امکان ثبت و دریافت مستقیم شکایات را در وب‌سایت رسمی خود راه‌اندازی کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه کاسپین، با ایجاد این امکان در وب‌سایت اصلی موسسه www.caspianci.ir، به‌محض ثبت شکایت مراجعان در سامانه، عنوان و موضوع شکایت در کارتابل کارشناسان مربوطه ثبت‌شده و تأییدیه دریافت پیام و کد رهگیری، ارائه می‌شود.

شکایات واصله توسط این مرکز به واحدهای تابعه ارجاع و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و براساس زمان‌بندی تعیین‌شده نسبت به ارائه پاسخ در سامانه اقدام می‌شود.

درباره نویسنده

اتاق خبر راه پرداخت

در اتاق خبر راه پرداخت ما همه خبر‌های قابل انتشار مربوط به صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک ایران را در راه پرداخت منتشر می‌کنیم. ما در راه پرداخت تلاش می‌کنیم بیش و پیش از خبررسانی، تحلیل ارائه کنیم. اما مخاطبان ما می‌توانند از طریق اتاق خبر در جریان مهم‌ترین رویدادها و روندها هم قرار بگیرند.

۱ دیدگاه

  • سلام
    من توموسسه کاسپین حساب دارم
    ا
    لان چندماه که مارومعطل کردن
    وجواب مارونمیدن
    خداییش مااگرپولمون روتوامیدحلین گذاشتیم
    فقط به خاطراین بودکه هم استانی هامون برن سرکار
    وکمی ازمعظل بیماری استان حل شه
    والان که مادچارمشکل شدیم جراپول خودمون نتونه دردمون رودواکنه
    شماکه اون بالاهانشستیدوجرابه فکرمردم ومشکلاتشون نیستید؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید