راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آپ حامی لیگ ستارگان بورس ایران

اولین لیگ ستارگان بورس ایران که با حمایت آسان پرداخت پرشین با حضور 10 دانشگاه برتر ایران برگزار شد در روز یکشنبه 12 شهریور در هتل لاله تهران با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به به گزارش روابط عمومی شرکت آسان پرداخت، اولین دوره لیگ ستارگان بورس ایران با هدف ارتباط بین دانشگاه و بازار سرمایه کشور از دوم مرداد در تالار حافظ با حضور تیم‌هایی از دانشگاه‌های صنعتی شریف، تهران، تربیت مدرس، الزهرا، علوم و تحقیقات، خوارزمی، خواجه نصیرالدین طوسی، بهشتی، امیرکبیر و علامه طباطبایی برگزار شد. این 10 تیم در تالار شرکت بورس اوراق بهادار به مدت یک ماه (از مرداد تا شهریور 96) به رقابت با هم پرداختند.

در مراسم اختتامیه این لیگ تیم دانشگاه الزهرا با کسب بالاترین بازدهی از خرید و فروش اوراق بهادار عنوان اول مسابقات را از آن خود کرد و همچنین تیم‌های دانشگاه‌های علامه طباطبایی و خواجه نصیرالدین طوسی نیز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. از میان تیم‌های حاضر در لیگ ستارگان بورس، با نظر کمیته داوران، تیم دانشگاه تهران نیز عنوان تیم اخلاق را کسب کرد.

در این مراسم شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران و حسن قالیباف اصل مدیرعامل بورس اوراق بهادار از برگزیدگان تقدیر کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.