راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معرفی کتاب استراتژی‌های کسب‌وکار در بازارهای نوظهور

ماهنامه عصر تراکنش / کتاب استراتژی‌های کسب‌وکار در بازارهای نوظهور، چارچوبی عملیاتی برای درک مختصات ویژه این بازارها و شناسایی چالش‌ها و فرصت‌های کسب‌وکار ارائه می‌دهد. دومینیک بارتون، مدیر بخش جهانی شرکت مکنزی درباره این کتاب می‌گوید: «یادگیری شیوه‌های رقابت در بازارهای نوظهور از بزرگ‌ترین چالش‌هایی است که امروزه کسب‌وکارهای جهانی با آن روبه‌رو هستند.

تارن کانا و کریشما پالپو در این کتاب به رهبران تجاری نشان می‌دهد که چگونه شرایط مختلف فعالیت در این بازارها را شناسایی کنند و از فرصت‌های چشمگیری که به‌واسطه این بازارها در قرن بیست‌ویک ایجاد می‌شود، بهره ببرند.»

کتاب استراتژی‌های کسب‌وکار در بازارهای نوظهور سال 92 با حمایت شرکت فناپ منتشر شد.

نویسندگان: تارن کانا، کریشما پالپو و رچارد بولاک

ناشر: آریانا قلم / 224 صفحه / 11000 تومان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.