راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همکاری ناواکو و پارسیان لوتوس همراه با داده ورزی سداد

در دیدار مدیران عامل شرکت ناواکو و شرکت پارسیان لوتوس همراه با مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد، طرح همکاری سه‌جانبه در حوزه‌های فناوری اطلاعات مطرح و مورد استقبال مدیران عامل سه شرکت قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت داده ورزی سداد، در این دیدار که در دفتر خالقی مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد برگزار شد، به موضوع همکاری مشترک فعالیت شرکت‌های یاد شده در حوزه فناوری اطلاعات تأکید شد و خالقی مدیرعامل سداد به رویکرد جدید جامعه و مشتریان مبنی بر استفاده هر چه بیشتر از ابزار و خدمات جدید بانکداری الکترونیک اشاره داشت.

کریمی مدیرعامل شرکت پارسیان لوتوس همراه نیز به فضای مساعد این‌گونه همکاری‌ها اشاره کرد و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود را در شرایط کنونی مناسب دانست.

بنائیان مدیرعامل شرکت ناواکو نیز ضمن اشاره به استقبال نسل جوان از شبکه‌های اجتماعی گفت: «می‌توانیم با یک هم‌افزایی خوب خدمات بیشتری را، به جامعه و مشتریان ارائه دهیم.»

در پایان این نشست خالقی به ارائه اپلیکیشن «بله» با پشتوانه بانک ملی ایران به‌عنوان یک اپلیکیشن بومی اشاره داشت که توسط متخصصان جوان این شرکت طراحی و عملیاتی شده است و حمایت وزیر ارتباطات و معاون ایشان و نیز تأیید بانک مرکزی را به همراه داشت.

این اپلیکیشن پس از رونمایی مورد استقبال فراوان کاربران شبکه‌های اجتماعی و مشتریان بانک ملی ایران قرار گرفت و از این منظر توانست به‌عنوان یک راهکار مناسب در شبکه اجتماعی هم برای گفتگو، انتقال عکس و تصویر و از همه مهم‌تر درخواست و پرداخت پول از آن استفاده شود که رضایت مشتریان را در پی داشته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.