راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان استفاده از حساب پی‌پل در سرویس سامسونگ‌پی، به‌زودی در ایالات متحده

به گفته سامسونگ‌پی، کاربران این سرویس به‌زودی می‌توانند با استفاده از حساب پی‌پل (Paypal)، خریدهای درون برنامه‌ای، درون فروشگاهی و آنلاین انجام دهند.

کاربران سامسونگ‌پی می‌توانند حساب پی‌پل خودشان را به سرویس سامسونگ‌پی متصل کنند و در هر جایی که سامسونگ‌پی پذیرش می‌شود، ازکیف پول پی‌پل خود استفاده کنند.

از طرف دیگر، چون سامسونگ‌پی از فناوری انتقال امن مغناطیسی (MST) بهره برده است، به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید از سامسونگ‌پی خود، در پایانه‌هایی که از NFC پشتیبانی نمی‌کند، استفاده کنید. همچنین فروشندگان نیز می‌توانند با استفاده از Braintree، پرداخت‌های انجام‌شده از طریق سامسونگ‌پی را به‌صورت آنلاین دریافت کنند.

قابلیت استفاده از کیف پول پی‌پل از طریق سرویس سامسونگ‌پی، در حال حاضر فقط در ایالات متحده امکان‌پذیر خواهد بود. اما سامسونگ‌پی قصد دارد تا سرویس پشتیبانی از کیف پول پی‌پل را به 18 بازار دیگر ازجمله کشورهای اسپانیا، کره جنوبی، چین و هند نیز وارد کند.

پی‌پل دارد بیشتر و بیشتر به عرصه پرداخت‌های موبایلی ورود پیدا می‌کند و با این ادغام‌های جدید، شاید در آینده‌ای نه‌چندان دور بتوان از حساب پی‌پل حتی به‌عنوان یک حساب بانکی واقعی استفاده کرد.

منبع: The Paypers

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.