راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بیت‌کوین بالاترین رکورد را زد و از مرز چهار هزار دلار هم گذشت

مثل اینکه بیت‌کوین دیگر ترمز بریده و افزایش بی‌سابقه قیمت آن موجب شد که مرز چهار هزار دلار هم رد کند. درواقع از زمان اختراع ارزهای رمزنگاری‌شده در ژانویه سال 2009، قیمت کنونی بیت‌کوین در تاریخ بی‌سابقه بوده است.

باتوجه به شاخص قیمت بیت‌کوین، میانگین قیمت این ارز رمزنگاری‌شده در مبادلات جهانی، به 4.225 دلار رسید که البته با یک کاهش جزئی به قیمت جدید 4.162 دلار کاهش پیدا کرد.

مجموع ارزش تمامی ارزهای رمزنگاری‌شده نیز به نوبه خودش رکورد جدیدی زده است و به گفته CoinMarketCap، باتوجه به بازار سرمایه ترکیب‌شده، این مجموع ارزش به بیش از 137 میلیارد دلار رسیده است که این رقم از آخرین رکورد ثبت‌شده دو روز پیش در Coindesk، یازده میلیارد دلار افزایش داشته است.

هرچند بیت‌کوین، تنها ارزی نیست که طی 24 ساعت گذشته توانسته توجهات را به خود جلب کند و افزایش 10 درصدی در بازار داشته باشد، ارزهای دیگری مانند IOTA و neo هم در همین مدت افزایش قیمت 20 درصدی داشتند و decent، nexus و binance coin نیز شاهد افزایش قیمت 30 درصدی بود.

البته باید گفت که حال و روز همه این ارزها هم چندان خوب نیست و در این بین اتریوم، ریپل و بیت‌کوین کش هر کدام با کاهش قیمت 4، 5.5 و 8.2 درصدی در 24 ساعت گذشته، اوضاع جالبی نداشتند.

منبع: Coindesk

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.