بانک‌ها

خدمات الکترونیک بانک توسعه تعاون در خدمت تعاونگران

نوشته شده توسط رسول قربانی

به گزارش راه پرداخت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، مدیر عامل بانک توسعه تعاون با بیان این مطلب اظهار داشت: راه اندازی سامانه جامع بانکداری الکترونیک، برقراری خط ارتباطی (FTP) استعلام و اطلاعات اعتباری از بانک مرکزی، راه اندازی شبکه WAN، پیاده سازی، نصب و راه اندازی سامانه متمرکز الکترونیکی سمات، پیوستن تمامی شعب بانک به شبکه شتاب، مجهز شدن تمامی شعب به سیستم سمات، پیاده سازی سامانه سوئیچ پرداخت الکترونیک و همچنین سیستم بازرسی الکترونیکی از جمله خدمات اساسی و زیر بنایی است که این بانک برای ارائه این خدمات به مشتریان فراهم کرده است.

عظیمی افزود: راه اندازی اینترنت بانک، SMS بانک، موبایل بانک و کارتهای اعتباری نقدی و خرید، پرداخت قبوض و شارژ سیمکارت از جمله مواردی است که تعاونگران و مشتریان بانک می‌توانند از آن‌ها جهت سهولت در کارهای بانک خود از ان‌ها استفاده نمایند.

منبع: بانک توسعه تعاون

isc-pr1-banner-95-11-16

درباره نویسنده

رسول قربانی

سردبیر سایت راه پرداخت؛
رسول قربانی دانش آموخته زبان و ادبیات انگلیسی است. اوفعالیت رسانه‌ای خود را به طور متمرکز در حوزه فناوری اطلاعات بانکی و پرداخت در سال 89 آغاز کرد و تاکنون در این حوزه متمرکز فعالیت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید