راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اقدام شرکت Payworks برای توسعه سرویس پرداخت علی‌پی در اروپا

شرکت Payworks، که ارائه‌دهنده زیرساخت‌های پرداختی پایانه‌های فروش است، اعلام کرد که از سرویس پرداخت چینی علی‌پی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

درواقع علی‌پی برای گسترش هرچه بیشتر بازارش در اروپا، در بخش فنی با Payworks مشارکت و همکاری خواهد داشت و به این ترتیب، پذیرش سرویس علی‌پی روی سیستم‌ پایانه‌های فروش موجود در بازار به‌مراتب سریع‌تر و آسان‌تر خواهد بود.

مدیر بخش اروپا، خاورمیانه و آفریقای شرکت علی‌پی دراین‌باره گفت:

«علی‌پی اعتبار و اعتماد بسیاری میان کاربرانش به دست آورد به همین دلیل توانایی ارائه راحتی و اعتماد به مشتریانش هنگام پرداخت در خارج از چین نیز از موضوعات بسیار مهم برای ما محسوب می‌شود. همکاری و مشارکت فنی با Payworks باعث می‌شود تا پلتفرم علی‌پی به سرعت و سهولت در سراسر اروپا گسترش پیدا کند و همزمان به مشتریانمان به هنگام سفر، بهترین تجربه پرداختشان را ارائه دهیم.»

علی‌پی از بزرگ‌ترین سرویس‌های پرداخت همراه و آنلاین چین است که توسط گروه Ant Financial رهبری می‌شود. این سرویس در حال حاضر 80 درصد سهم بازار و همین‌طور 520 میلیون کاربر دارد.

باتوجه به اینکه توریست‌های چینی در خارج از کشور، بیش از 261 میلیارد دلار در حوزه خرده‌فروشی هزینه می‌کنند، به همین دلیل تعداد زیادی از فروشندگان اروپایی به‌دنبال اضافه کردن سرویس پرداخت موردنظر چینی‌ها به پایانه‌های فروش خود هستند.

به گفته کریستیان دگر (Christian Deger) مدیرعامل شرکت Payworks، روش‌های پرداخت جایگزین روی پایانه‌های فروش روزبه‌روز از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود. سرویس علی‌پی با تعداد کاربران چشمگیری که دارد، گزینه بسیار مناسبی برای فروشندگان در سراسر دنیا تبدیل شده است.

منبع: PYMNTS

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.