راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نصب دستگاه‌های Pin pad توسط سپ

علیرضا غفوری معاون عملیات شرکت پرداخت الکترونیک سامان ضمن اعلام این خبر که پذیرندگان خاص سپ، می‌توانند برای راحتی و امنیت بیشتر مشتریان خود، از دستگاه‌های Pin pad این شرکت استفاده کنند، گفت: «سپ با هدف فراهم کردن پرداختی ساده و امن و در راستای ارتقاء امنیت برای هم‌وطنان در هنگام استفاده از کارت‌خوان، برای نخستین بار در صنعت پرداخت کشور اقدام به نصب دستگاه‌های Pin pad در کنار کارت‌خوان‌های خود کرده است.»

به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان، او افزود: «در حال حاضر یکی از اصلی‌ترین مشکلات دارندگان کارت‌ها به هنگام خرید با استفاده از دستگاه‌های کارت‌خوان، دور بودن دستگاه از صندوق فروشنده و اعلام رمز کارت با صدای بلند است که حریم خصوصی و امنیت دارنده کارت را نقض می‌کند. سپ با ارائه این دستگاه‌های کوچک، سعی دارد تا این چالش را برای پذیرندگان خود برطرف کند.»

غفوری در خاتمه تصریح کرد: «پذیرندگان خاص سپ می‌توانند این Pin padهای کوچک را به کارت‌خوان متصل کرده تا مشتریان با خیال راحت اقدام به ورود رمز کارت بانکی خود کنند. همچنین مرکز ارتباط با مشتریان این شرکت با شماره تماس 84080-021 آماده ارائه هرگونه اطلاعات در این زمینه است.»

2 دیدگاه
  1. امیر آرام شعیبی می‌گوید

    جناب آقای قربانی
    با عرض سلام و احترام خدمت جنابعالی
    بنده از حدود 15 سال پیش با مطالب شما در وبلاگ راه پرداخت و سپس سایت و کانال راه پرداخت آشنایی دارم و آنها را پیگیری می کنم. ضمن تشکر از زحمات جنابعالی و همکارانتان، لازم است در خصوص موضوع “نصب دستگاه‌های Pin pad توسط سپ” مطلبی را یادآوری نمایم. استفاده از ابزار پین پد (یا کی پد) در کنار دستگاه کارتخوان، به سالهای دور (1381) بر می گردد که اولین بار توسط شرکت داده ورزی سداد جهت پایانه های فروش بانک ملی ایران در دستگاههای مدل مجیک 6000 نصب گردیده است. خواهشمند است در زمینه اصلاح مطلب فوق در سایت و کانال راه پرداخت، اقدام مقتضی صورت پذیرد. با تشکر

    1. رسول قربانی می‌گوید

      حتما دنبال میکنیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.