راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راه‌اندازی دو سامانه افتتاح حساب آنلاین و دریافت تسهیلات اینترنتی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

 

بانکداری الکترونیک به مجموعه‌ای از فناوری‌های پیشرفته نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مبتنی بر شبکه و … گفته می‌شود که با تبادل منابع و اطلاعات مالی به‌صورت الکترونیکی، باعث حذف مراجعه حضوری مشتری به شعب بانک‌ها می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با تأکید بر نقش و اهمیت بانکداری الکترونیک و به‌منظور تسریع در ارائه خدمات نوین بانکی اقدام به راه‌اندازی و افتتاح ۲ سامانه افتتاح حساب آنلاین و دریافت تسهیلات اینترنتی کرده است.

در سامانه افتتاح حساب آنلاین، مراجعین و متقاضیان حساب‌های قرض‌الحسنه (پس‌انداز و جاری) می‌توانند با مراجعه به سایت و تکمیل فرم‌ها و اطلاعات درخواستی نسبت به بازگشایی سپرده موردنظر خود اقدام نمایند و بدون مراجعه حضوری به شعب کارت عابر بانک دریافت کنند.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ادامه فعالیت‌های خود برای تولید خدماتی شایسته باهدف ارائه سرویس‌های مناسب، مؤثر و درخور مشتریان، به راه‌اندازی سامانه دریافت تسهیلات اینترنتی مبادرت ورزید.

بر این اساس مشتریان می‌توانند با برخورداری از امکان ایجادشده در سایت رسمی بانک به آدرس www.qmb.ir مراجعه کرده و درخواست تسهیلاتی خود را ارائه دهند و با پرکردن فیلدهای مربوطه و تکمیل مدارک موردنیاز، با کاهش میزان رفت‌وآمد به شعبه درخواست و پرونده موردتقاضا را تکمیل نموده و در مرحله نهایی، تنها یک‌بار به شعبه رجوع کرده تا با امضاء پرونده اینترنتی، درخواست خود را تأیید کنند.

همچنین، سامانه‌های اینترنت بانک، تلفن‌بانک، همراه بانک، ثبت تراکنش‌های ناموفق، پرداخت الکترونیکی قبوض، سرویس خرید شارژ، پرداخت اقساط، کد شبا، ساتنا، پایای الکترونیکی و … نیز باهدف تسریع در ارائه خدمات نوین بانکی در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مورد بهره‌برداری قرار گرفته است تا مشتریان با استفاده از آن، در کمترین زمان ممکن فعالیت‌های بانکی موردنظر خود را انجام دهند.

در حال حاضر سیستم‌های مبتنی بر بانکداری الکترونیک بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با پیشرفت‌های فراوان خود به رکن اصلی سیستم مالی و اقتصادی تبدیل شده و به‌طور اساسی انتظارات مشتریان را در مورد سرعت، دقت، قیمت و تنوع خدمات بانکی تغییر داده است.

2 دیدگاه
  1. رحمت اسدی می‌گوید

    عالی است

  2. رحمت اسدی می‌گوید

    عالی و در صرف وقت صرفه جوی می شود
    است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.