راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سامانه صراف پاسخگوی نیاز گردشگران در ایران است

مدیران ارشد شرکت صرافی بانک سرمایه باهدف آشنایی با قابلیت‌های «دستگاه خوددریافت-خودپرداز و سامانه صراف» برای شهروندان و مشتریان به‌ویژه گردشگران از نمایشگاه دائمی محصولات و کافه ATM شرکت با حضور ایران ارقام بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران ارقام، در این بازدید که با حضور عضو هیئت‌مدیره و قائم‌مقام مدیرعامل شرکت صرافی بانک سرمایه همراه بود؛ «محصول جدید صراف» که از قابلیت‌های ویژه دستگاه خوددریافت-خودپرداز (cash recycler) است، معرفی شد.

«سامانه صراف» یکی از محصولات راهبردی ایران ارقام است که باقابلیت تبدیل ارز به ریال و برعکس می‌تواند پاسخگوی نیازهای گردشگران و شهروندان خارجی و داخلی در مراکز گردشگری، هتل‌ها و فرودگاه‌ها و پایانه‌های حمل‌ونقل کشور باشد.

سامانه صراف پاسخگوی نیاز گردشگران در ایران است
سامانه صراف پاسخگوی نیاز گردشگران در ایران است

این سامانه یکی از خدمات ارزش‌افزوده دستگاه خوددریافت_خودپرداز یا Cash Recycler است که می‌تواند با شناسایی بارکد گذرنامه گردشگران خارجی به ایران خدمات تبدیل ارزهای خارجی به ریال را انجام داده و با محاسبه قیمت روز ارز به آن‌ها به وجه نقد یا کارت هدیه ارائه کند.

خدمات سامانه صراف تنها مختص شهروندان خارجی نیست بلکه شهروندان و مشتریان ایرانی نیز می‌توانند با کمک کارت‌های بانکی خود، ریال خود را به ارز تبدیل کنند.

در جریان این بازدید سعید احمدی پویا معاون سامانه‌های بانکی شرکت ایران ارقام گفت: «خوددریافت–خودپرداز (Cash recycler) شرکت ایران ارقام علاوه‌بر داشتن تمام توانمندی‌های موجود ATM، قابلیت دریافت اسکناس از مشتری را دارد تا پس از کنترل و شناسایی 100 درصدی، اسکناس‌های سالم و غیر جعلی را دریافت و ضمن واریز آنی پول به‌حساب کارت مشتری، به چرخه پرداخت وجه، منتقل کند.»

از دستگاه خوددریافت و خودپردازمی توان به‌عنوان یک صراف و تبدیل ریال به ارز و برعکس استفاده کرد.

همچنین در ادامه عبدالکریم شادمان مدیر امور مشتریان شرکت ایران ارقام بابیان چشم‌انداز مشترک هدف شرکت را تقویت زیرساخت‌های شبکه‌ای و گسترش همکاری در ارائه محصولات جدید و مدرن بانکی اعلام کرد. او با ابراز امیدواری نسبت به توفیق همکاری در حوزه‌های جدید؛ وظیفه این شرکت را ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر به جامعه به‌ویژه مشتریان بانک سرمایه در خصوص ایجاد رضایت و پیشبرد اهداف متعالی بانک دانست.

در پایان نیز امیر کیان‌مهر مدیر محصول و مونا قبولیان مدیر پروژه‌های بانکی به معرفی دستگاه خودپرداز غیر نقدی (Cashless) و کیوسک سیار افتتاح حساب و صدور کارت برای مدیران ارشد شرکت صرافی بانک سرمایه پرداختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.