راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

با «پی‌ما» تعاملات مالی خود را آسان و سریع انجام دهید

شرکت داتین که از زیرمجموعه‌های فناپ است و در حوزه خدمات مالی و بانکی به ارائه خدمات می‌پردازد در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ از اپلیکیشن «پی‌ما» رونمایی کرد.

پی‌ما یک شبکه اجتماعی مالی است که تعاملات مالی میان افراد را تسهیل می‌کند. این اپلیکیشن قابلیت نصب روی دو سیستم عامل اندروید و iOS را داراست و از ویژگی‌های مهم این محصول می‌توان به امنیت بالای آن به دلیل عدم استفاده از اطلاعات بانکی اشاره کرد.  از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به انتقال وجه بین کارت‌های کاربر، ایجاد گروه‌های خیریه، سرمایه‌گذاری جمعی، امکان تعریف اثرانگشت و رمز عبور، امکان تقسیم دنگ بین دوستان، انجام تراکنش بر بستر ابری و از طریق چند دستگاه، ثبت نام کاربر و ساخت پروفایل شخصی، ارسال درخواست وجه گروهی، گزارش‌گیری از کلیه درخواست‌ها و واریزهای انجام شده شخصی یا گروهی و … اشاره کرد.

علاوه بر امکانات کاربردی که نیازهای کاربران را به خوبی برآورده می‌کند، این برنامه با طراحی زیبا و تجربه کاربری بسیار مناسب توانسته تجربه آسان و خوشایندی را برای کاربران خود فراهم کند.  علاقه‌مندان برای استفاده از این اپلیکیشن می‌توانند به سایت داتین به نشانی dotin.ir/payma مراجعه کرده و نسخه اندروید یا iOS آن را دریافت کنند. شرکت داتین که بانک‌های پاسارگاد، گردشگری، رفاه، رسالت، توسعه تعاون از جمله مشتری‌های آن هستند در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ در سالن ۳۸، غرفه فناپ میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.