راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سپ از نسخه جدید اپلیکیشن سه‌سوت در الکامپ رونمایی کرد

در اپلیکیشن «سه سوت» چند سالی است جای خود را در بین کاربران بازکرده و تنها در کافه بازار بیش از 200 هزار این اپلیکیشن را نصب‌کرده‌اند؛ اما مدیران آن درصدد هستند که سهم بیشتری از بازار پرداخت موبایلی را در دست‌گیرند و به همین خاطر بازاریابی گسترده‌ای را آغاز کرده‌اند.

حضور در نمایشگاه الکامپ و ارائه ورژن جدیدی از اپلیکیشن که در آن سرویس کارت به کارت از مبدأ بانک‌های شهر، پست‌بانک و سامان ارائه‌شده خبر از این می‌دهد که شرکت سامان پرداخت نمی‌خواهد در این مسیر از رقبای خود عقب بماند. فرید ستاره، مدیر تحقیق و توسعه پرداخت الکترونیک سامان در گفتگو با خبرنگار راه پرداخت در این خصوص بیان داشت: «علاوه بر بانک‌های شهر، پست‌بانک و سامان سایر بانک‌ها نیز در آینده نزدیک به سرویس کارت به کارت اپلیکیشن سه سوت اضافه خواهد شد و علاوه بر این ورژن جدید سه سوت به‌گونه‌ای طراحی‌شده که نیاز اندکی به به‌روزرسانی دارد و اغلب سرویس‌های جدید بدون نیاز به آپدیت کردن از سوی کاربر در اپلیکیشن آماده بهره‌برداری می‌شود.»

او همچنین حمایت از کسب‌وکارهای نوپا را یکی از برنامه‌های اصلی این شرکت در چند سال اخیر دانست که این موضوع در سال جاری با جدیت بیشتری در شرکت پرداخت الکترونیک سامان دنبال خواهد شد. استارت‌آپ‌های فین‌تکی pay.ir و باهمتا و همچنین اپلیکیشن پیام‌رسانی هدهد ازجمله استارت‌آپ‌هایی هستند که موردحمایت شرکت پرداخت الکترونیک سامان قرارگرفته‌اند. «سپ» برای ششمین سال پیاپی یکی از حامیان اصلی نمایشگاه الکامپ است و غرفه این شرکت احتمالاً هیجان زیادی برای حاضران در الکامپ به همراه داشته باشد. شرکت پرداخت الکترونیک سامان در غرفه 469 سالن 38 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.