راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور سپ در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ

شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ)، در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ به‌عنوان حامی و اسپانسر اصلی این رویداد حاضر خواهد بود و حضوری پررنگ خواهد داشت تا دستاوردهای جدید خود درزمینه صنعت تجارت الکترونیک را معرفی کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان، این شرکت امسال نیز برای ششمین سال پیاپی به‌عنوان حامی اصلی در بزرگ‌ترین رویداد نمایشگاهی کشور در حوزه تجارت الکترونیک و کامپیوتر، به معرفی راهکارهای تازه خود درزمینه پرداخت الکترونیک خواهد پرداخت.

بخش هیجان‌انگیز غرفه این شرکت هم به سامانه #724* و اپلیکیشن سه‌سوت اختصاص خواهد داشت که همانند هر سال با توجه به مسابقات، جوایز و فضای شاد آن مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

سپ با توجه به رویکرد خود در حمایت از کسب‌وکارهای نوپا و ایده‌های جدید، در این نمایشگاه نیز تعدادی از استارت‌آپ‌های موفق کشور را که با آن‌ها همکاری مشترک دارد، در کنار خود خواهد داشت.

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از جمعه 30 تیرماه تا دوشنبه 2 مرداد، برگزار می‌شود. شرکت پرداخت الکترونیک سامان در غرفه 469 سالنِ 38 (آلمان) نمایشگاه بین‌المللی، پذیرای همراهان همیشگی خود و بازدیدکنندگان خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.