راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درباره محمد مظاهری بیشتر بدانید

ماهنامه عصر تراکنش / در رویداد سالانه شرکای تجاری پکس در گوانگ‌ژوی چین تقریبا همه شرکای تجاری پکس از موفقیت محمد مظاهری در فروش کارت‌خوان‌های پکس در ایران متعجب بودند.

محمد مظاهری این روزها از مفهومی صحبت می‌کند به نام POS 2.0. این مفهوم حاصل اشتراک سه مفهوم کارت‌خوان، تجارت الکترونیکی و خرده‌فروشی است. خیلی ساده اگر بخواهیم بگوییم در فضای POS 2.0 دیگر کارت‌خوان صرفاً ابزاری برای پرداخت و فروش و دریافت پول نیست و به نقطه‌ای برای ارائه سرویس به مشتری تبدیل می‌شود. خصوصاً ترکیب فضای خرده‌فروشی با فضای تجارت الکترونیکی خبر از دنیای جدیدی می‌دهد که برای درک آن باید بیشتر از قبل مدل‌های ذهنی‌مان را تغییر دهیم.

محمد مظاهری از اولین‌هایی بود که به تیم کوچک توسن در سال‌های تأسیس آن پیوست. او که از دوران دانشگاه هم فعالیت‌های مدیریتی در فضای دانشگاهی و دانشجویی را تجربه کرده بود، در توسن خط «پرداخت» را دنبال کرد.

مظاهری که زمینه فنی جدی در پرداخت دارد به مرور از نرم‌افزار به سمت فروش رفت و با تجربه‌هایی که در توسن در پست‌های مختلف سازمانی به دست آورد، شرکت توسن تکنو را در گروه توسن راه انداخت. توسن تکنو شاخه سخت‌افزاری توسن است و مظاهری مرد شماره یک این شاخه است. VTM هم یکی از چیزهایی است که او به جامعه فناوری بانکی ایران معرفی کرده است.

دیدگاه‌ها بسته شده است.