بانک‌ها تلفن همراه

پیام‌رسان مالی بانک ملت ارائه شد

نوشته شده توسط اتاق خبر راه پرداخت

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک ملت از ارائه نسخه جدید نرم‌افزار «پیام‌رسان ملت» با قابلیت‌های تگ گذاری، پی‌نوشت و کامنت گذاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، مرتضی ترک تبریزی گفت: «بهبود ارتباط شبکه‌ای و رفع باگ‌های ارسال پیام در این نسخه انجام شده است و تأخیر در ارسال پیام خدمات بانکی در این نسخه حل خواهد شد.»

او ادامه داد: «این پیام‌رسان امکان تعامل دوطرفه را به مشتریان و بانک می‌دهد که در شرایط کنونی، این تعامل به‌صورت نامحسوس است.»

ترک تبریزی با بیان این نکته که مشتریان قادرند با برچسب‌گذاری، حذف و فعال‌سازی خدمات پیامک از روی اپلیکیشن با سامانه متمرکز ارتباط برقرار کنند، افزود: «در آینده با ارائه پنل نظرسنجی، دریافت نقطه نظرات و رأی‌گیری این ارتباطات دوطرفه گسترده‌تر خواهد شد.»

او درباره کارمزد خدمات پیام‌رسان ملت هم گفت:

«هم‌اکنون با مجوز مدیریت بانک، خدمات پیام‌رسان ملت روی تمامی حساب‌های مشتریان، رایگان است ولی بر اساس سیاست‌گذاری بخش کسب‌وکار بانک، در آینده مقرر است کارمزدی بابت فعال‌سازی یک‌ساله پیام‌رسان ملت برای مشتریان اخذ شود.»

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک ملت از ورود این بانک به بانکداری اجتماعی با ارائه این خدمت جدید گفت: «این خدمت به‌عنوان یکی از خدمات منحصربه‌فرد و تعاملی با مشتریان تعریف شده است و با ارائه این خدمت مشتریان قادرند روی بستر اینترنت نسبت به مدیریت حساب‌های خود در هر لحظه اقدام کنند.»

او با اشاره به این نکته که دسته‌بندی پیام‌های دریافتی مشتریان و تگ‌گذاری روی پیام‌ها می‌تواند به‌عنوان نقطه عطفی در بانکداری اجتماعی باشد، گفت: «شبکه دوستان نیز از دیگر خدمات در دست اقدام بانک ملت در راستای بانکداری اجتماعی است.»

بانک ملت چندی پیش جهت تکمیل سبد محصولات اطلاع‌رسانی خود «سامانه پیام‌رسان ملت» را رونمایی کرد. با استفاده از این سامانه مشتریان با در اختیار داشتن گوشی، تبلت و ساعت‌های هوشمند مجهز به سیستم‌های عامل اندروید و iOS(به‌زودی)، می‌توانند تمامی اطلاعات خدمات بانکی، هشدار و آگاهی‌رسانی‌ها را در قالب متن‌های ارسالی از بستر اینترنت بدون وابستگی به پیامک یا ایمیل دریافت کنند.

در این سامانه، متون ارسالی محدودیت‌های موجود در بستر پیامک را ندارند، همچنین روال ارسال تصویر، صوت و فیلم در حد محدود برای مشتری از سوی بانک برقرار می‌شود.

هم‌اکنون، این نسخه از نرم‌افزار پیام‌رسان ملت برای اندروید در دسترس است و مشتریان برای دریافت خدمات پیام‌رسان باید به شعب بانک ملت مراجعه و فرم درخواست این خدمات را پر کنند.

درباره نویسنده

اتاق خبر راه پرداخت

در اتاق خبر راه پرداخت ما همه خبر‌های قابل انتشار مربوط به صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک ایران را در راه پرداخت منتشر می‌کنیم. ما در راه پرداخت تلاش می‌کنیم بیش و پیش از خبررسانی، تحلیل ارائه کنیم. اما مخاطبان ما می‌توانند از طریق اتاق خبر در جریان مهم‌ترین رویدادها و روندها هم قرار بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید