راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

توسن تکنو، نماینده انحصاری LG CNS در ایران

شرکت توسن تکنو به‌عنوان یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده راهکارهای بانکی و پرداخت در ایران، به‌عنوان تنها نماینده انحصاری دستگاه‌های خودپرداز و دستگاه‌های خودپرداز/خوددریافت شرکت LG CNS در ایران فعالیت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسن تکنو، شرکت توسن تکنو به‌واسطه این همکاری، به دنبال گسترش خدمات بانکداری دیجیتال و گذار به شیوه‌های نوین بانکداری در ایران است و با توجه به‌ضرورت دستیابی به فناوری و لزوم بومی‌سازی آن، تولید داخل دستگاه‌های بانکی و تجهیزات پرداخت را در دستور کار خود قرار داده است.

گشایش‌های صورت گرفته در انعقاد قراردادهای تجاری، ایجاد سهولت در فضای کسب‌وکار و افزایش همکاری‌های تجاری با دیگر کشورها به روش‌های مختلف در فضای کسب‌وکار ایران از دستاوردهای اقتصادی برجام بوده است.

یکی از هلدینگ‌های بین‌المللی که پس از وقفه‌ای نسبتاً طولانی به جهت اعمال تحریم‌ها علیه ایران، اکنون به‌واسطه برجام در فضای کسب‌وکار ایران حضور یافته است، شرکت LG کره جنوبی است که در حوزه‌های مختلفی نظیر الکترونیک، تجهیزات مخابراتی، لوازم‌خانگی و … فعالیت میکند و این بار شرکت زیرمجموعهٔ آن تحت عنوان LG CNS تحت یک همکاری تجاری و ارائه نمایندگی انحصاری محصولات بانکی خود ازجمله ATM و ATM Recycler به شرکت توسن تکنو به نمایندگی از گروه توسن اقدام به حضور و فعالیت در بازار ایران کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.