راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نسخه جدید همراه بانک ملت با فضایی متفاوت و سرویس‌های تازه ارائه شد

نسخه جدید همراه بانک ملت با قابلیت‌های منحصربه‌فرد، در اختیار مشتریان این بانک قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، این بانک با هدف افزایش کیفیت خدمات قابل‌ارائه از طریق همراه بانک، نسخه جدید این نرم‌افزار را با صفحه نمایشی کاربرپسند و با بهره‌گیری از المان‌های بصری مناسب نظیر نمودار گرافیکی، طراحی و عرضه کرد.

سامانه جدید همراه بانک ملت در دو نسخه اندروید و ios ویژه آیفون، طراحی شده که نسخه اندروید آن در دسترس مشتریان است و نسخه ios نیز به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

جستجوی شعب و خودپردازهای بانک ملت در سراسر کشور و مشاهده نتایج حاصله روی نقشه، از ویژگی‌های نسخه جدید این نرم‌افزار است.

استفاده از اثرانگشت جهت ورود به سامانه به‌جای ورود نام کاربری و رمز عبور، امکان صدور انواع حواله ملتی، منظم، پایا، ساتنا و سحابی، پرداخت گروهی قبوض، نمایش نرخ ارز و نمودار تغییرات آن، خرید از پایانه‌های فروشگاهی با استفاده از فناوری NFC تلفن همراه و مشاهده بایگانی فعالیت‌های صورت گرفته، از دیگر ویژگی‌های سامانه جدید همراه بانک ملت است.

قرار است با استفاده از قابلیت‌های جدید سامانه همراه بانک ملت، خدمات نوین و منحصربه‌فرد دیگری به‌صورت تدریجی و مداوم به مشتریان ارائه شود.

نسخه جدید نرم‌افزار همراه بانک ملت از طریق نشانی mobile.bankmellat.ir/mobile قابل‌دسترسی است و دارندگان نسخه قدیم می‌توانند بدون نیاز به مراجعه به شعبه و با استفاده از رمز فعلی خود نسبت به فعال‌سازی نسخه جدید اقدام کنند.

9 دیدگاه
  1. عباس اقبالیان می‌گوید

    از برنامه راضی هستم

    1. کتایون خاکنژاد می‌گوید

      خیلی ممنون خیلی راضی هستم

      1. عطا دهقانی می‌گوید

        همراه بانک ملت آخرین نسخه ۱۱.۹ با اثر انگشت باز نمیسود چرا؟

  2. عطا دهقانی می‌گوید

    همراه بانک ملت آخرین نسخه ۱۱.۹ با اثر انگشت باز نمیسود چرا؟

  3. Motafa می‌گوید

    این بروز رسانی جدید چرا انقدر اشغاله چرا همش باید حساب ها رو بروز بکنی تا مبلغ هارو نشون بده یا اینکه چرا اثر انگشت نداره تشخیص چهرش هم که کار نمیکنه یه برنامه درست و حسابی نمیتونین درست کنین

    1. آرزو می‌گوید

      خیلی بد شده. اصلا اثرانگشتش کارنمی کنه

  4. فاضل می‌گوید

    متاسفانه نسخه جدید همواره بروزرسانی حساب میخواد و همچنین هویت بیومتریکش برای گوشی سامسونگ A6 من قابلیت فعالسازی نداره .

  5. کاربر اینترنت می‌گوید

    با کل نظرات بالا موافقم ، منم A8plus دارم و همین مشکلات رو داره خیلی خسته کنندست ، ترجیح میدم با کارتهای دیگه از بانک های سرمایه و شهر کار کنم ، خیلی روانتر و سریع تر و …هستش

  6. ناشناس می‌گوید

    افتضاح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.