راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

با 10 مرکز مشهور خریدوفروش بیت‌کوین در دنیا آشنا شوید

به احتمال زیاد این روزها اسم بیت‌ کوین را از گوشه و کنار، سایت‌ها و در کتاب‌های مختلف شنیده و درباره‌اش      خوانده‌اید. این ارز رمزنگاری‌شده که چند ماه پیش، رشد قیمت بسیار چشمگیری هم داشته است، توجه‌های بسیاری را به‌خودش جلب کرده و اشتیاق افراد را به خریدوفروش آن بیشتر کرده است. به همین جهت افراد زیادی به دنبال خرید و معامله بیت‌کوین رفته‌اند. اگر شما هم جزو همین افراد مشتاق هستید، در این خبر فهرستی از مشهورترین مراکز برای معامله بیت‌کوین را برایتان آماده کرده‌ایم.

امین بینایی؛ ستاره سهیل/در این مطلب سعی خواهیم کرد نرخ کارمزد، محدودیت‌ها، نقدینگی، شهرت، سرعت و اینکه هر بورس معامله بیت‌کوین (Bitcoin) در چه کشورهایی پشتیبانی می‌شود، از چه روش‌های پرداختی استفاده می‌کند، پشتیبانی مشتریان و مانند این مسائل را هم بررسی کنیم.

کوی ن بیس (Coinbase)

کوین بیس (Coinbase) بزرگ‌ترین کارگزار بیت‌کوین در جهان است و در کشورهای امریکا، بریتانیا، کانادا، سنگاپور و اغلب کشورهای اروپایی در دسترس است.

از طریق این بورس معامله بیت‌کوین مشتریان می‌توانند از حساب‌های بانکی، کارت‌های اعتباری و نقدی، از طریق SEPA، Interac Online، iDEAL و بسیاری از روش‌های پرداخت دیگر، بسته به موقعیتی جغرافیایی که قرار دارند، استفاده کنند.

 

لوکال بیت کوین (LocalBitcoins)

لوکال بیت‌کوین (LocalBitcoins) یک بورس معامله فردبه‌فرد (peer-to-peer) است که خریداران و فروشندگان باید روی مفاد قرارداد موافقت کنند و LocalBitcoins اطمینان می‌دهد که دادوستد بدون هیچ مشکلی برای هر دو طرف انجام شود. LocalBitcoins یک روش مناسب برای خرید بیت‌کوین به‌صورت خصوصی و نقدی است.

کوین ماما (CoinMama)

کوین ماما (CoinMama) یک کارگزار بیت‌کوین است که متخصص فروش بیت‌کوین از طریق کارت اعتباری برای هرکسی در جهان است.

CEX.IO

CEX.IO به شما این اجازه را می‌دهد تا بتوانید بیت‌کوین را با کارمزد پایین و به‌وسیله کارت اعتباری خریداری کنید. همچنین مشتریان می‌توانند به‌صورت رایگان، از نقل‌وانتقال بانکی برای خرید استفاده کنند. CEX.IO در اغلب کشورها در دسترس و قابل‌استفاده است.

وال آف کوینز (Wall of Coins)

Wall of Coins یک بورس معامله بیت‌کوین به‌صورت فردبه‌فرد (peer-to-peer) است که خریدوفروش Bitcoin به‌راحتی از طریق آن امکان‌پذیر است.

ایت بیت (itBit)

itBit یک بورس معامله بیت‌کوین بین‌المللی با مجوز اداره خدمات مالی ایالت نیویورک است.

بیت کوئیک (BitQuick)

بیت کوئیک (BitQuick) یک بورس معامله بیت‌کوین است که تنها در آمریکا قابل‌استفاده است. این بورس معامله بیت‌کوین به مشتریان اجازه می‌دهد به‌وسیله پول نقد یا حساب سپرده، بتوانند بیت‌کوین بخرند.

کوین هاوس (Coinhouse)

کوین هاوس (Coinhouse) که در کشور فرانسه و در شهر پاریس قرار دارد، به کاربران اجازه می‌دهد به‌وسیله کارت اعتباری یا کارت نقدی و همچنین به‌وسیله کارت‌های پیش‌پرداخت، بیت‌کوین خریداری کنند. Coinhouse که تا سال ۲۰۱۶ فقط در فرانسه قابل‌استفاده بود، اکنون در سایر کشورهای اروپایی هم در دسترس است.

بیت پاندا (BitPanda)

بیت پاندا (BitPanda) یک کارگزار بیت‌کوین در اتریش است. بیت پاندا که به دوستداران بیت‌کوین در سراسر اروپا سرویس می‌دهد، از اغلب روش‌های پرداخت پشتیبانی می‌کند و قیمت خوبی هم دارد.

بیت ایت (Bitit)

بیت ایت (Bitit) هم یکی از دیگر بورس‌های معامله بیت‌کوین است که مرکز آن در فرانسه قرار دارد و برای شهروندان اروپایی قابل‌استفاده است. Bitit نیز از روش‌های پرداخت متعددی مانند کارت‌های اعتباری مطمئن، کارت نقدی، پول نقد و روش‌های دیگری مانند Flexepin و Cashlib پشتیبانی می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.