راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس همراه با بیش از 200 هزار کاربر در راه بین‌المللی شدن

امروزه دغدغه بسیاری از ما، مدیریت امور مالی شخصی خود و خانواده‌مان است و بی‌شک بدون داشتن ابزاری مناسب، روند مدیریت حساب‌وکتاب شخصی می‌تواند خسته‌کننده و گاهاً بی‌نتیجه باشد! در عصر حاضر که تکنولوژی در تمامی ابعاد زندگی انسان حضور دارد، یکی از بهترین ابزارها برای حسابداری شخصی، استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی است. تلفن همراه و تبلت به این دلیل که همواره در دسترس شماست، بهترین و به‌صرفه‌ترین ابزار برای مدیریت هزینه و درآمدهای فردی شما در هر لحظه است و این روزها فین‌تک‌ها نیز هر کدام بخشی از این امور را با ایده‌ها و محصولاتی خلاقانه به دست گرفته‌اند تا کار برای کاربر نهایی تا جای ممکن آسان و ساده باشد.

ابزارهای متفاوتی برای مدیریت مالی شخصی روی تلفن همراه در کشور توسط تیم‌های متفاوتی طراحی و ارائه شده است و اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس همراه در این میان، یکی از کاربردی‌ترین و قدیمی‌ترین ابزارها در حوزه مالی و حسابداری است که از سال 92 تاکنون توانسته است با توسعه این اپلیکیشن بر اساس نیاز کاربران، توجه بیش از 200 هزار کاربر را به خود جلب کند که این موفقیت حاصل تجربه و دانش حسابداری شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، تولیدکننده انواع نرم‌افزار حسابداری برای کسب‌وکارهای کوچک، متوسط و بزرگ است.

پارمیس همراه امکاناتی ازجمله مدیریت هزینه و درآمدها، بانک و صندوق‌ها، چک‌ها، وام و اقساط، بودجه‌بندی، گزارش‌گیری‌های متنوع، دوره مالی، پشتیبانی از طریق تیکت و ده‌ها امکان دیگر را به‌صورت رایگان در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

تهیه انواع گزارش‌های صورتحساب، مانده‌حساب، خلاصه گزارش، گزارش اعضای خانواده و دیگر گزارش‌ها، روشی برای پیگیری هزینه‌ها و درآمدهاست که پارمیس همراه با ارائه گزارش‌های کاربردی این امکان را به کاربر می‌دهد تا در کوتاه‌ترین زمان از عملکرد مالی خود در بازه‌های زمانی مختلف آگاه شود.

همچنین در پارمیس همراه امکان تعریف حساب‌های بانکی نیز وجود دارد که این قابلیت در کنار سرویس پَیابانک در نسخه اندروید، روند مدیریت و ثبت تراکنش‌های بانکی را سرعت می‌بخشد.

نکته مهم دیگر در خصوص این اپلیکیشن، پشتیبانی از دو زبان عربی و انگلیسی علاوه بر زبان فارسی است که در فضای محدود سرویس‌دهی اغلب فین‌تک‌های ایرانی در بازار ایران، این اپلیکیشن ایرانی توانسته است با ارائه این امکانات گسترده در قالب یک اپلیکیشن رایگان، وارد عرصه‌های بین‌المللی اپلیکیشن‌های مالی برای تلفن همراه بشود.

اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس همراه، در دو نسخه اندروید و iOS به‌صورت رایگان از طریق مارکت‌های مختلف اپلیکیشن‌های موبایل در دسترس عموم است.

برای دانلود نسخه iOS اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس همراه اینجا را کلیک کنید و برای دانلود نسخه اندروید اینجا را.

2 دیدگاه
  1. ساناز جهاندار می‌گوید

    این اَپ جای بحث زیاد داره واقعاً… به نظر شخصی من تا یکی دو سال آینده پارمیس میتونه شدیداً مارکت رو به دست بگیره و خیلی از اَپلیکیشن های متفاوت دیگه رو کنار بزنه… اگر بتونه اون هماهنگی رو بین کاربری های مختلف نرم افزار پیاده کنه و نرم افزار رو جوری بسط بده که برای انجام امور مختلف دیگه نیازی به نصب اپلیکیشن های متفاوت نباشه، واقعا میتونه تحولی باشه تو زمینه اپلیکیشن های حسابداری و بانکی و امور شخصی… حداقلش اینه که همین الانشم تو ایران، اَپی که تا این حد بتونه به صورت کامل مسائل مالی و حسابداری شخصی رو پوشش بده نداریم و یا اگر هم داریم نمیشه اطمینان 100% بهشون داشت که خب خوشبختانه من به شخصه تجربه خیلی خوبی از پارمیس دارم طی این چند سالی که دارم باهاش کار میکنم… براشون آرزوی موفقیت دارم.

  2. محمد نصری می‌گوید

    با سلام و خسته نباشید
    نرم افزار موبایل پارمیس نسخه خوبیه فقط یه ایراد داره و اونم اینه که شما یه سند مرکب ساده نمی توانید بزنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.